Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مراسم امضای تفاهمنامه اعطای تسهیلات خرید به بازنشستگان کشور برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این مراسم رئیس صندوق بازنشستگی کشور اعلام کرد:در طرح یاری، تسهیلات خرید کالا به یک میلیون و 200 هزار بازنشسته کشوری به مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان با کارمزد 2 درصد پرداخت می‌شود.
افتخاری گفت: هدف ما گسترش سبد خرید بازنشستگان است و در طرح یاری صندوق بازنشستگی، بانک صادرات و یک فروشگاه زنجیره‌ای مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: صندوق بازنشستگی وظیفه اطلاع رسانی و شناسایی بازنشستگان را برعهده دارد و بانک عامل 50 درصد اعطای تسهیلات را برعهده گرفته است و 50 درصد تسهیلات را فروشگاه رفاه پرداخت می‌کند.
رئیس صندوق بازنشستگی اعلام کرد: طرح‌های دیگری هم در حوزه‌های مختلف برای توسعه سبد معیشتی خانواده‌های بازنشستگان در دستور کار داریم.
وی گفت: در این طرح کارت جدید برای بازنشستگان صادر نمی‌شود و بازنشستگان از کارت سپهر که حقوق بازنشستگی به آن واریز می‌شود، استفاده کنند.
افتخاری با اشاره به اینکه بازپرداخت تسهیلات با یک ماه تنفس در 4 قسط 250 هزار تومانی از حقوق بازنشستگان کسر می‌شود، گفت: 4 هزار و 300 میلیارد تومان گردش مالی این طرح است.
رئیس صندوق بازنشستگی کشور یان کرد: بازنشستگان برای دریافت تسهیلات فقط لازم است برای خرید کالا به 750 فروشگاه طرف قرارداد مراجعه و خرید کنند و در زمان پرداخت هزینه و در زمان مراجعه به صندوق فروشگاه می‌توانند گزینه خرید نقدی یا گزینه تسهیلات خرید را انتخاب کنند.
وی گفت: اگر بازنشستگان در زمان خرید کالا گزینه تسهیلات خرید را انتخاب کردند باید به جای رمز کارت خود که همیشه از آن استفاده می‌کنند، 4 رقم آخر کد ملی بازنشستگان را به عنوان رمز کارت به متصدی صندوق اعلام کنند.
افتخاری با بیان اینکه بازنشستگان در طول یک سال می‌توانند سه بار از تسهیلات خرید کالا استفاده کنند، اعلام کرد: بازپرداخت اقساط از 31 فروردین ماه از حساب بازنشستگان کسر می‌شود.

آمادگی بیمارستان‌های تامین اجتماعی برای مقابله با کرونا
وزیر تعاون اعلام کرد: همه بیمارستان‌ها و تمام مراکز درمانی تامین اجتماعی در حال اماده باش و آماده مقابله با بیماری کرونا هستند و جای هیچ نگرانی نیست.
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم امضای تفاهم نامه اعطای تسهیلات قرض الحسنه خرید به بازنشستگان گفت: با همکاری و هم بستگی می‌توانیم این بیماری را شکست دهیم و ما در تمامی بیمارستان‌ها و تمام مراکز درمانی تامین اجتماعی آماده مقابله با بیماری کرونا هستیم.
وی در ادامه درباره این تفاهمنامه نیز گفت: صندوق بازنشستگان کشور تسهیلاتی را از طریق دولت به بازنشستگان پرداخت می‌کند و خودش نیز امکاناتی را در اختیار بازنشستگان قرار می‌دهد.
وزیر تعاون افزود: در طرح یاری در طول سال تسهیلاتی به مبلغ 3 میلیون و 600 هزار تومان در سه مرحله به یک میلیون و 200 بازنشسته پرداخت می‌شود و در حوزه بیمه بازنشستگان ظرفیت‌های زیادی در صندوق بازنشستگی کشور وجود دارد که اگر امکانات تامین اجتماعی، شستا، صندوق بازنشستگی کشور، صندوق فولاد و صندوق بیمه عشایری و روستایی را با هم تجمیع کنیم بدون برداشت ریالی از بودجه این صندوق‌ها می‌توانیم تسهیلات بسیار خوبی به بازنشستگان پرداخت کنیم.
شریعتمداری اظهار داشت: تامین معیشت، سرپناه و سلامت بازنشستگان سه هدف صندوق بازنشستگی کشور است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وزیر رفاه درباره بارش‌های اعلام کرد: امروز 6 استان کشور درگیر سیل هستند و در حال خدمت رسانی به شهروندان این استان‌ها هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تسهیلات بازنشسته کشوری صندوق بازنشستگی کشور تسهیلات خرید خرید کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است

سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه های صندوق برای حمایت از قشر فرهنگ و هنر در سال جاری گفت: توسعه کسب و کارهای فرهنگی یکی از دستورهای وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به صندوق اعتباری هنر است. البته از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی های متعددی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر در کشور انجام شده است.
وی افزود: عموما موسسه و مجموعه های مختلف فرهنگی نقش کلیدی در تولید و نمایش آثار هنرمندان دارند از این رو صندوق اعتباری هنر هم با این موسسه و مراکز فرهنگی گفتگو و تعامل دارد تا بتواند از فعالیت هنرمندان حمایت کند.
رئیس صندوق اعتباری هنر با اشاره به پروژه قاب هنر، بیان کرد: هدف پروژه خرید اثر از هنرمندان به ویژه خوشنویسان است. در پروژه قاب هنر، صندوق اعتباری هنر آثار هنرمندان میانه و همچنین پیشکسوت را خریداری و به موسسات و شرکت های مختلف هدیه می دهد.
وی یادآور شد: صندوق اعتباری هنر برای برگزاری و خرید اثر قرآنی در نمایشگاه روایت باران نیز اقدام کرده است. 

دیگر خبرها

  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟