Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:43:51 GMT

بارش 41 میلی‌متری باران در ده‌صوفیان مهدیشهر

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۷۱۰۹

بارش 41 میلی‌متری باران در ده‌صوفیان مهدیشهر

ایسنا/سمنان رئیس پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از بارش 41 میلی‌متری باران در ده‌صوفیان مهدیشهر در استان سمنان خبر داد.

نادیا میرشجاع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شدت بارش‌ها در بسیاری از نقاط استان شاهد سیلابی شدن و اختلال در ترددها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش 24 ساعت اخیر استان در ده‌صوفیان با 41 میلیمتر ثبت شده ادامه داد: شهمیرزاد با 26.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 میلیمتر و مهدیشهر با 24.5 میلیمتر بارندگی بیشترین بارش‌ها را در استان داشتند.

رئیس پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه بیشترین بارش برف 24 ساعت اخیر در فولادمحله با 5 سانتیمتر ثبت شده افزود: با کاهش دما از امروز شاهد بارش بیشتر برف در برخی نقاط استان و از جمله مناطق سردسیر و کوهستانی خواهیم بود.

وی پیش‌بینی کرد: بارش برف در برخی نقاط استان طی 24 ساعت آینده به بیش از 30 سانتیمتر نیز برسد.

میرشجاع با بیان اینکه این سامانه پربارش در حال حاضر تمام نقاط استان را تحت‌تاثیر خود قرار داده است اضافه کرد: در حال حاضر در همه نقاط استان شاهد بارش‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین شدت وزش باد در فرومد میامی ثبت شده ادامه داد: شدت وزش باد در این نقطه شرقی استان به 72 کیلومتر بر ساعت نیز رسیده است.
رئیس پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از تشدید وزش بادها از ظهر امروز در بیشتر نقاط استان خبر داد و گفت: غالب نقاط استان به ویژه در ظهر امروز با وزش شدید بادها همراه خواهند بود.

وی از فولادمحله با منفی هفت درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان نام برد و افزود: کوهان با 19درجه سانتیگراد گکمترین نقطه استان بوده و دمای هوا در سمنان نیز حداقل 10 و حداکثر 12 درجه سانتیگراد است.

میرشجاع از ادامه بارندگی‌ها ا اوائل صبح فردا خبر داد و اظهار کرد: شدت بارش‌ها در حوالی ظهر امروز بیشتر و احتمال سیلابی شدن وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار سیلاب سمنان بارش برف و باران استان سمنان نقاط استان پیش بینی بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: تا ابتدای شامگاه گذشته، از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از زاهدان ۳.۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان ۱۲ میلی متر باران گزارش و ثبت شد.

وی با اشاره بارش‌های شامگاه گذشته و این مطلب که جمع میزان بارش‌ها امروز مشخص می‌شود، بیان کرد: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، بارش‌های بهاری تا جمعه در استان تداوم دارد، در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان، امروز پنج شنبه در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبارورعدوبرق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی این مدت احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد و برای شمال استان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود.

کد خبر 6088256

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند