Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:38:54 GMT

کادر پزشکی در مجموعه ۵ سالن ورزشگاه آزادی مستقر شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۷۲۱۸

کادر پزشکی در مجموعه ۵ سالن ورزشگاه آزادی مستقر شد

ستاد مقابله با ویروس کرونا کادر ویژه‌ای را در مجموعه 5 سالن ورزشگاه آزادی مستقر کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورزش کادر ویژه ای را به همین منظور در مجموعه ۵ سالن ورزشگاه آزادی مستقر کرد و اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری در این فدراسیون ها و اردوهای ملی مربوطه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در تمام مبادی ۵ سالن مجموعه ورزشی آزادی پزشک و پرستار مستقر شدند، کارکنان فدراسیون ها  از نظر دمای بدن بررسی شدند و مقرر شد این مهم هر روز انجام شده و هر گونه ورود و خروج به اردوهای تیم ملی با احتیاط های بهداشتی و هماهنگی کادر پزشکی مستقر شده انجام شود.

آموزش پیشگیری از کرونا ویروس در محل فدراسیون ها  با حضور پرسنل اداری مسئولین تیم های ملی و کادر آشپزخانه ارائه شد.

بر اساس این گزارش، کادر مستقر در مجموعه ۵ سالن ورزشگاه آزادی پیش از آغاز ماموریت، در دوره توجیهی شرکت کردند و نکات لازم توسط فرهاد مرادی شهپر، رئیس کمیته آموزش و مهرشاد پورسعید رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی به آنها یادآوری شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشکی ورزشگاه آزادی پزشک ورزشی سالن ورزشگاه آزادی ۵ سالن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور