Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوهندو با اشاره به اینکه تا پایان وقت شب گذشته، تعداد ۲۰۰ بسته بهداشتی بین متقاضیان ساکن شهر رشت توزیع شده است، گفت: پیک‌‌های ویژه یگان امام علی(ع) سپاه قدس گیلان این بسته‌ها را به صورت رایگان درب منزل مردم توزیع کرده‌اند.

سرهنگ «مجید دوهندو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار کرد: با توجه به مشاهده تعدادی مبتلا به ویروس کرونا در گیلان و کمبود مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در داروخانه‌ها، سپاه قدس گیلان با همکاری بسیج کارگری و یگان امنیتی امام علی(ع) این استان اقدام به تامین مواد ضدعفونی و بهداشتی موردنیاز مردم رشت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان تصریح کرد: طی هماهنگی با شرکت نیوساد، مواد بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز مردم به همت بسیج کارگری گیلان در قالب شیفت ایثار در حال تولید است.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم نگران تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی نباشند، تاکید کرد: بسیجیان استان گیلان بسته‌های بهداشتی شامل دستمال مرطوب، مایع ضدعفونی کننده و پد الکلی را پس از ثبت درخواست به درب منازل شهروندان رشتی می‌رسانند.

 

دوهندو با اشاره به اینکه هزینه این بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده، ۸۰ هزار تومان است که با هماهنگی سپاه قدس گیلان به مبلغ ۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود، گفت: این بسته پیک‌‌های ویژه یگان امام علی(ع) سپاه قدس گیلان به صورت رایگان درب منزل تحویل می‌شود.

 

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه فراخوان ارسال بسته‌های ضدعفونی کننده و بهداشتی از ظهر روز سه‌شنبه (۶ اسفند) منتشر شد، تاکید کرد: تا پایان وقت شب گذشته، تعداد ۲۰۰ بسته بهداشتی بین متقاضیان ساکن شهر رشت توزیع شده است.

 

وی اذعان کرد: شهروندان رشتی‌ می‌توانند با شماره‌های ۳۳۱۴۲۸۲۴ و ۰۹۱۱۱۳۷۵۸۱۶ تماس و درخواست خود را برای دریافت بسته‌های بهداشتی، ثبت کنند.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته بهداشتی سپاه قدس گیلان رشت بهداشتی و ضدعفونی سپاه قدس گیلان ضدعفونی کننده بسته بهداشتی امام علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش مقتدرانه توان نظامی ایران در رژه روز ارتش در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رژه پیاده و موتوری یگان‌های نیروی‌های مسلح مستقر در گیلان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان استانی و لشکری در رشت برگزار شد.

این رژه ، اقتدار و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به رخ جهانیان کشید.

هر سال  در چنین روزی ، به پاس قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیرِ ارتشیان غیور ، مراسمی برگزار می شود تا ضمن ادای احترام به مقام والای شهدای ارتش ، نقش یگان های مختلف ارتش در دفاع از این آب و خاک ارج نهاده شود.

دیگر خبرها

  • میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • نمایش مقتدرانه توان نظامی ایران در رژه روز ارتش در گیلان
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • تداوم حمایت‌های مردم گیلان از حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل
  • رژه پیاده یگان‌های نظامی گیلان به مناسبت روز ارتش
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه