Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه لرستان با توجه به بارش‌های شدید باران در استان آخرین وضعیت راه های مواصلاتی لرستان را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مصطفی دالوند در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به آخرین وضعیت جاده های استان لرستان اظهار داشت: محور خرم آباد- پلدختر را به دلیل شرایط بحرانی از عصر روز دوشنبه پنجم اسفند به دلیل مسائل ایمنی مسدود کردیم و محور های دهلیج، چولهول و پاعلم را به عنوان جایگزین در نظر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شدت باندگی محور پلدختر به کوهدشت و بالعکس به دلیل آبگرفتگی محدوده بابازید به پلدختر و همچنین ریزش کوه در گردنه طول کش این محور مسدود شده است.

رئیس پلیس راه لرستان عنوان کرد: محور شول آباد به الیگودرز بالعکس به دلیل ریزش بهمن در حال حاضر مسدود و در سایر محورها تردد برقرار است.

وی بیان کرد: از کلیه مردم تقاضا داریم تا عادی شدن شرایط جوی استان از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و چناچه سفر ضروری بود با رعایت سرعت مطمئنه وبه همراه داشتن تجهیزات ایمنی سفر خوبی برای خود رقم بزنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: جاده خور به سمت نایین و اصفهان محدوده گردنه زنجیرگاه بدلیل آبگرفتگی و نبود ایمنی كافی تا اطلاع بعدی مسدود شد و رانندگان از مسیرجایگزین اردکان-چوپانان استفاده کنند.
سرهنگ علی مولوی با اشاره به اینکه امروز همچنین گردنه ظفرقند،زواره و نطنز هم که در پی بارش و سیلابی شدن بسته شده بود بازگشایی شد افزود: با توجه به لغزنده بودن سطح بیشتر جاده های استان رانندگان با سرعت مطمئن تردد کنند.
وی تاکید کرد: رانندگی با سرعت مطمئن لازمه یک سفر ایمن است و افراد بدانند جاده‌های لغزنده به راحتی کنترل خودرو را از دست راننده خارج می‌کند.
مسافران در صورت ضرورت سفر در محور‌های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه ۱۴۱ در جریان وضعیت محور‌های مواصلاتی قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور