Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@13:26:03 GMT

استوکس فکر می‌کند کرونا فقط در ایران است؟

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۷۴۲۶

استوکس فکر می‌کند کرونا فقط در ایران است؟

استوکس نمی‌تواند موضوع کرونا را مطرح کند و این حرف در هیچ محکمه‌ای خریدار ندارد. این ویروس مشکلی است که تمام دنیا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و مشکل در کشور ما در آن حدی نیست که او بتواند با طرح این موارد از بازگشت به ایران طفره برود. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس با معضلات حقوقی زیادی مواجه شده است؛ درحالی که هنوز رای کمیته انضباطی برای دیدار برابر سپاهان صادر نشده آنها با عدم ‌بازگشت آنتونی استوکس از مرخصی و پرونده‌های پرشمار شکایت خارجی‌های پیشین خود روبه‌رو هستند که می‌تواند برای باشگاه و به‌خصوص بخش حقوقی آن دردسرهایی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه با معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس دقایقی همکلام شدیم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با مهدی خواجه‌وند را در ادامه می‌خوانید.

به ابلاغیه کمیته انضباطی فدراسیون درخصوص دلایل ترک ورزشگاه نقش جهان پاسخی دادید؟

هنوز برای ارسال مدارک اقدام نکرده‌ایم. البته فکر نمی‌کنم موضوع چندان سختی باشد و همه‌چیز طی چند روز گذشته برای مردم روشن شده است اما براساس قانون موظف هستیم پاسخ کمیته انضباطی را بدهیم و این کار در مهلت قانونی انجام می‌شود.

پیش از اینکه پرسپولیس با حاشیه‌هایی مانند جدایی کالدرون و حضور گل‌محمدی روبه‌رو شود، انصاری‌فرد در یک برنامه تلویزیونی از پیشنهاد جدید برانکو به باشگاه خبر داد که بعد از آن اتفاقی نیفتاد. این پرونده به کجا رسید؟

در جریان پیشنهاد جدید ایشان نیستم. این پرونده در فیفا در جریان است و ما دفاعیات خود را ارائه کرده‌ایم. البته همچنان باب مذاکره باز است و بعد از نشستی که در زاگرب با برانکو داشتیم، پیغام‌هایی رد و بدل شده است.

ماجرای کالدرون به کجا رسید؟ از باشگاه درخواست غرامت کرده است؟

فعلا هیچ موضوعی از سوی ایشان مطرح نشده و نه از طریق مذاکره و نه شکایت، درخواستی از باشگاه پرسپولیس نداشته است.

استوکس هنوز هم از مرخصی برنگشته است. باشگاه اهرمی برای مقابله با این بی‌انضباطی دارد؟

بله، قطعا باشگاه در قرارداد ایشان موارد انضباطی را ذکر کرده است. موضوعاتی ازقبیل عدم حضور در تمرینات، همراهی نکردن تیم در بازی‌ها و موارد بازدارنده دیگر که دست باشگاه را برای برخورد با این موضوعات انضباطی باز می‌گذارد.

ظاهرا این بازیکن موضوع ویروس کرونا را دلیل برنگشتن خود عنوان کرده است!

نمی‌تواند چنین موضوعی را مطرح کند و این حرف در هیچ محکمه‌ای خریدار ندارد. این ویروس مشکلی است که تمام دنیا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و مشکل در کشور ما در آن حدی نیست که او بتواند با طرح این موارد از بازگشت به ایران طفره برود.

ولی ظاهرا این خطر وجود دارد که بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران موقتا به تعویق بیفتد.

بحث در این‌باره کمی فرق می‌کند و در این رابطه دستورالعمل‌هایی وجود دارد و شرایط کاملا تعریف شده است. اما من باید بیشتر در این خصوص تحقیق کنم و در شرایط فعلی حضور ذهن ندارم که بخواهم به درست یا غلط بودن این تصمیم اشاره کنم.

منبع : فرهیختگان

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

R1437/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا

به گزارش همشهری آنلاین، شهنام عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت هفته سلامت درباره بیماری‌های واگیرداری که در سال گذشته شیوع ببشتری داشتند، گفت: یکی از مهم‌ترین بیماری‌های واگیرداری که سال گذشته با آن مواجه بودیم، بیماری آنفلوآنزا در نیمه دوم سال بود. شیوع این بیماری از اوایل مهرماه آغاز شد و در اسفند به حدی کمتر از اپیدمی رسید. ما هر ساله انتظار داریم آنفلوآنزا از اواسط آبان آغاز و به تدریج در آذر به پیک برسد و در اواخر بهمن ماه فرو بنشیند اما سال گذشته هم شیوع این بیماری زودتر شروع شد و هم دیرتر پایان یافت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به طور همزمان علاوه بر آنفلوآنزا با کرونا که همان تظاهرات بالینی را دارد نیز رو به رو بودیم و این مسئله کار را برای ما تا حدودی مشکل کرده بود، ادامه داد: خوشبختانه افرادی که واکسن آنفلوآنزا را دریافت کرده بودند، مشکل کمتری داشتند، امیدواریم امسال با تزریق بیشتر این واکسن به گروه‌های هدف شاهد بروز مشکل‌های کمتری در مبتلایان به این بیماری باشیم.

۳ راه برای تشخیص کرونا از آنفلوآنزا و سرماخوردگی | چرا افراد جوان براثر کرونا فوت می‌کنند؟ افزایش ابتلای کودکان به آبله مرغان و ویرس RSV در سال گذشته

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به گرم شدن هوا و لزوم توجه به بیماری‌های فصلی افزود: خوشبختانه سال گذشته چندان بیماری گاستروانتریت (اسهال و استفراغ) از نوع التور را نداشتیم چراکه دانشگاه‌های مختلف وارد عمل شدند و موارد تکثیر را شناسایی کردند.

عرشی با اشاره به اینکه سال گذشته بیماری آبله مرغان و ویرس RSV را نیز در کودکان داشتیم، بیان کرد: یکی از دلایل افزایش شیوع این بیماری‌ها در سال گذشته این بود که طی ۳ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا تماس کودکان با یکدیگر کاهش یافته بود و مدارس غیرحضوری بودند و همین امر موجب کاهش موارد ابتلا به این بیماری‌ها در آن سال‌ها شده بود و به همین دلیل موارد ابتلا به آبله مرغان و ویرس RSV در سال گذشته نسبت به سال‌های قبلش با افزایش همراه شده بود.

وی توضیح داد: خدا را شکر بعد از سال‌ها که از تصویب ورود واکسن پنوموکوک و روتاویروس به سیستم بهداشتی کشور می‌گذشت و موفق به خرید این واکسن‌ها نشده بودیم، در اواخر سال گذشته تامین اعتبار صورت گرفت و واکسن‌های پنوموکوک و روتاویروس وارد کشور شد، امیدواریم طی روزها و هفته‌های آینده حداقل در تعدادی از استان‌ها واکسیناسیون این بیماری‌ها به صورت فراگیر انجام شود.

حجاج این دو توصیه را جدی بگیرند

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به آغاز ایام حج گفت: مهم‌ترین مسئله برای حجاج این است که به کم آبی بدن توجه و حتما در طول روز آب کافی مصرف کنند به ویژه اینکه ممکن است با توجه گرمای هوا شاهد گرمازدگی فراوان در حجاج باشیم.

وی تاکید کرد: به همین دلیل لازم است حجاج به توصیه‌های بهداشتی که توسط روسای کاروان‌ها به آن‌ها گفته می‌شود، توجه داشته باشند. همچنین حجاج از مواد خوراکی بسته بندی شده و بهداشتی استفاده کنند تا دچار گاستروانتریت (اسهال و استفراغ) نشوند،

شیوع سویه JN۱ کرونا در کشور

عرشی درباره وضعیت شیوع کرونا در کشور عنوان کرد: شیوع این بیماری در حال حاضر نسبت به فصل زمستان کاهش پیدا کرده هر چند موارد خفیف کووید همچنان در سطح دنیا وجود دارد و این بیماری بخش عمدهای از سرماخوردگی‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

وی گفت: آخرین سویه‌ای که هم اکنون در جریان است همان سویه JN۱ است که بسیار واگیردار است، اما شدت بیماری آن زیاد نیست و در افراد عادی با قدرت ایمنی طبیعی شاهد بروز علائم شدید نیستیم، به طور کلی این بیماری همچنان وجود دارد، اما سویه جدیدی شیوع پیدا نکرده است.

کد خبر 846548 منبع: میزان برچسب‌ها کرونا حج عمره وزارت بهداشت و درمان خبر مهم بیماری - آنفلوآنزا بیماری - سرما خوردگی

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سندروم پس از کرونا چیست؟