Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابدینی گفت: امروز چهارشنبه ( ۷ اسفند) در استان های فارس، یزد، سیستان وبلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال بوشهر، شرق سمنان، کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید پیش بینی می شود.

«فرزاد عابدینی» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه روز چهارشنبه ( 7 اسفند) گستره فعالیت سامانه بارشی در شرق، شمال شرق و برخی مناطق جنوب کشور را فرامی گیرد، افزود: در این روز در استان های کرمانشاه، کردستان، شرق لرستان، همدان، زنجان، قزوین، قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال وبختیاری، کهکیلویه وبویراحمد، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، گیلان، مازندران، تهران، البرز، سمنان و شمال غرب فارس  بارش برف و باران خواهیم داشت و در خوزستان، شمال فارس، لرستان و ایلام رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید با احتمال تگرگ پیش بینی می شود و در یزد و شمال خراسان جنوبی باران داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به بارش پراکنده برف و باران در خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی طی روز پنجشنبه گفت: به دلیل لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد محورهای مواصلاتی و آب‌گرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، کولاک برف و کاهش دید( به ویژه گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی)، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وقوع صاعقه توصیه می شود در تردد شهری و جاده ای علاوه بر رعایت احتیاط، خودروها را به تجهیزات زمستانی مجهز کنید.
 

وی با بیان اینکه روزهای جمعه و شنبه در اکثر مناطق کشور، جوی آرام خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: از بعدازظهر شنبه به همراه گذر موج میانی جو، در شمال غرب و غبر بارش باران و در دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده پیش بینی می شود.

 

عابدینی یادآور شد: روز چهارشنبه ( 7 اسفند) در استان های فارس، یزد، سیستان وبلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال بوشهر، شرق سمنان، کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید پیش بینی می شود.

 

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید در سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی و نیمه شرقی کرمان طی روز پنجشنبه، ادامه داد: وزش باد شدید طی این دو روز باعث آسیب رساندن به گلخانه‌ها و سازه‌های موقت، ایجاد گردوخاک و کاهش دید بنابراین به هموطنان مان در این استان ها توصیه می شود تا تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی را به کار گیرند.

 

درباره وضعیت هوای تهران گفت: آسمان تهران روز چهارشنبه ابری، همراه با بارش باران در بعضی ساعات رگبار باران و وزش باد شدید و احتمال رعد و برق و اوایل شب کاهش ابر پیش بینی می شود و دمای هوای تهران در این روز در سردترین زمان صفر درجه و در گرم ترین زمان 5 درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیش بینی آب و هوا بارش برف و باران سازمان هواشناسی پیش بینی می شود خراسان جنوبی روز چهارشنبه وزش باد شدید خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد شدید با سرعت لحظه‌ای ۳۲ نات و بیشینه ارتفاع امواج در مناطق ساحلی ۱ تا ۲.۵ متر و در مناطق دور از ساحل تا بیش از ۲.۵ متر همراه با رگبار باران و رعد و برق برای فردا دوشنبه (۲۷ فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و نواحی جنوبی استان بوشهر و برای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (۲۷ تا ۲۹ فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان پیش‌بینی می‌شود.

امروز یکشنبه (۲۶ فروردین) در شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و در بخش‌هایی از یزد، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و بعد از ظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش رخ خواهد داد.

فردا دوشنبه (۲۷ فروردین) در برخی نقاط شمال غرب، شمال شرق، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

طی امروز و فردا شهرکرد با کمینه ۱ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۳۴ و ۳۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6077312

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • آغاز بارش باران در استان‌های جنوبی کشور
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در آذربایجان غربی
  • بارش شدید باران در راه استان بوشهر/صدور هشدار قرمز هواشناسی
  • آماده‌باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان/ بارش شدید باران در جنوب کشور
  • هشدار زرد رگبار باران و رعد و برق در آذربایجان‌غربی
  • نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور