Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش بار دیگر تاکید کرد بعد از جام ملت های آسیا با زیدان و مورینیو برای قبول هدایت تیم ایران مذاکره شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از رقابت های جام ملت های آسیا 2019 که با حذف ایران در نیمه نهایی همراه بود، کارلوس کی روش از تیم ملی جدا شد. در آن مقطع مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش با هشتگ «طلوع می کنیم» حرف از مذاکره با مربیانی مثل مورینیو، زیدان، بلان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. زد که بسیار در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت. هشتگی که ناظمی آن را به کار برد،همین حالا هم علاقه مندان زیادی بین کاربران مجازی دارد و خیلی ها معتقدند آن زمان ناظمی برای بازارگرمی چنین موضوعاتی را بیان کرد.

حالا با گذشت بیش از یکسال ناظمی بار دیگر بر صحبت های آن زمان خود تاکید می کند. او صبح امروز با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه دوی سیما عنوان کرد: «ما در جریان جام ملت های آسیا با مورینیو و زیدان صحبت کردیم.

من همه چیز را به نقل از دوستان در فدراسیون فوتبال نقل کردم. با کلینزمن هم صحبت کردیم، مثل لوران بلان. بعد مذاکراتی با آقای هروه رنار انجام شد اما اینکه دوستان نپذیرند یا پول آنها را نداشته باشیم، بحث دیگری است.»

وی افزود:«من که این صحبت ها را از خودم در نیاوردم. اینها اتفاقاتی بود که رخ داد. شان مردم ایران این است که یک مربی بزرگ داشته باشیم. پس چرا باور نکنیم که می شود با مربیانی مثل مورینیو و زیدان مذاکره کرد. مذاکره کردن یک امر طبیعی است اما اینکه اتفاق بیفتد یا نه به مسائل بعدی بستگی دارد.»

وی درباره حضور اسکوچیچ در تیم ملی افزود: «به هر حال ایشان سرمربی تیم ملی ما است. بنا بر اطلاعاتی که از دوستانم گرفتم و شناختی که خودم دارم فکر می کنم اسکوچیچ از خیلی دوستانی که گزینه بودند و هستند شرایط بهتری دارد و مربی خوبی است. اجازه بدهیم کارش را انجام بدهد و در این 4 مسابقه ببینیم چه اتفاقاتی را برای تیم ملی رقم می زند.»

لینک کوتاه: asriran.com/0030C6

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ناظمی زیدان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر و با هدایت «اوسمار لوس ویه‌را» توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و از ۸ دیداری که انجام داده ۶ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و یک شکست و یک تساوی در کارنامه این مربی با سرخ‌ها تا پایان هفته بیست و سوم دیده می‌شود.

با توجه به عملکرد خوب اوسمار، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکرات ابتدایی را با مدیربرنامه‌های اوسمار برای تمدید قرارداد داشته است. در همین حال درویش اظهار داشت: برای ادامه همکاری با اوسمار صحبت‌هایی را داشته‌ایم و از او برنامه خواسته‌ایم. هنوز بحث تمدید قراردادها را آغاز نکرده‌ایم و اوسمار در این باره لیستی به ما نداده است.

کد خبر 6080218

دیگر خبرها

  • پیام بسیار مهم مذاکره از ایران به غرب
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم