Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه شهید بهشتی که با حضور اعضا و مدیران آموزش مجازی دانشگاه تشکیل شد، مقرر شد با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بخش آموزش حضوری دانشگاه در هفته جاری، در صورت تداوم این وضعیت در هفته‌های آینده، دانشگاه کلاس‌های دروس نظری را به صورت غیرحضوری از روز شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ تا پایان سال ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برقراری غیرحضوری کلاس‌ها معادل حداقل دو هفته‌ی درسی، به شیوه‌های مختلف از جمله با استفاده از سامانه یادگیری آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه Ims.sbu.ac.ir یا درس‌افزار دانشگاه courseware.sbu.ac و روش‌های دیگری به اشتراک‌گذاری مناسب منابع درسی و تالار گفت‌وگو بین استاد و دانشجویان، به دو صورت برخط یا غیر برخط انجام می‌گیرد.

با فرض این که در هفته‌های آینده آموزش حضوری دانشگاه تعطیل باشد، کادر علمی و پرسنل دانشگاه تعطیل نخواهند بود و اعضای محترم هیئت علمی می‌توانند با حضور در دفاتر کار خود و با استفاده از امکانات دانشگاه، آموزش‌های غیرحضوری را آغاز کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، مرکز آموزش‌های مجازی و مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه حمایت‌های فنی و تخصصی لازم را در این خصوص رعایت می‌کنند.

همچنین از روسای دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها خواسته شده که تمهیدات لازم را برای پیگیری و اجرای موارد فوق به عمل آورند و در صورتی که به هر دلیل استاد موفق به ارائه درس به صورت غیرحضوری نشد، لازم است پس از بازگشایی کلاس‌ها معادل دو هفته درس را به صورت کلاسی‌های جبرانی ارائه کند.

قرار است معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی شیوه‌نامه اجرایی مربوط به اقدامات فوق را ابلاغ و پیگیری کند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدرضا ناصری در جلسه شورای همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش ضمن قدردانی از تلاش آموزش و پرورش برای انجام حرکت های خوب قرآنی در مدارس استان اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم شرایط آشنایی همه دانش آموزان را با قرآن فراهم کنیم، لازم است کلاس‌هایی با زبان ساده برای دانش آموزان برگزار شود و معرفتی در این زمینه برای آنها ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش برای گرفتن هویت جوانان و نوجوانان از آنهاست و در فضای مجازی تلاش ویژه ای در این زمینه می کند، افزود: با آموزش قرآن و تفسیر ساده قرآن می توان هویت الهی به آنها بخشید.

آیت‌الله ناصری عنوان کرد: این مهم باید در اولویت قرار گیرد و لازم است آموزش و پرورش استان یزد در این زمینه پیگیری های لازم را از وزارت آموزش و پرورش انجام دهد زیرا کوتاهی در زمینه تقویت دین و تربیت دینی کودکان و نوجوانان، خیانت به آنهاست.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم کار ویژه روی معلمان در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: برخی معلمان نسبت به تربیت دینی و تقویت قدرت تفکر و تعقل در دانش آموزان نا آگاه و برخی نیز بی تفاوت هستند و لازم است روی آنها کار شود.

وی با تاکید بر اهمیت دانشگاه فرهنگیان و برنامه ریزی در این دانشگاه بیان کرد: باید کار جدی در این حوزه انجام شود و بازنگری در جذب افراد به عنوان معلم ضروری است.

آیت‌الله ناصری تصریح کرد: اگر معلم خوب تربیت شود و سر کلاس برود، آنگاه می توانیم به تربیت کودکان به عنوان کاری بسیار سخت و حساس، امیدوار بود.

امام جمعه یزد همچنین با اشاره به اینکه برخی افراد اقدامات خوبی در دانشگاه فرهنگیان آغاز کرده بودند، افزود: متاسفانه مدیران خوب در این حوزه به سرعت درگیر کارهای ستادی می شوند و اصل کار که مقوله تربیت است، مورد غفلت قرار می گیرد.

وی بر لزوم برنامه ریزی در تعلیم و آموزش معلمان تاکید کرد و گفت: این مهم باید به عنوان یک مقوله مهم و اساسی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش و دیگر اعضای شورای همکاری های حوزه و آموزش و پرورش نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود به منظور تقویت ارتباط حوزه و آموزش و پرورش، حضور روحانیون واجد شرایط در آموزش و پرورش، نظارت بر اجرای برنامه های شورا پرداختند.

کد خبر 6080445

دیگر خبرها

  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • باران شدید، مدارس ۹ شهرستان فارس را غیرحضوری کرد