Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس آمریکا یک مرد اهل آرکانزاس را بازداشت کرده که ظاهرا قصد منفجر کردن یک خودرو را در مقابل ساختمان پنتاگون داشته است. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی ان ان، پلیس آمریکا گفته است که یک مرد آرکانزاسی را که قصد منفجر کردن خودرویی را در بیرون ساختمان پنتاگون داشته، بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس آمریکا اعلام کرده است که متیو دمیتری ریچاردسون 19 ساله را در شرایطی در مقابل ساختمان پنتاگون بازداشت کرده که وی ظاهرا قصد داشته است خودرویی را در این محل منفجر کند.

آمار تازه پنتاگون درباره تعداد آسیب‌دیدگان مغزی در حمله موشکی ایران

این فرد بازداشت شده شخصا اعتراف کرده است که قصد منفجر کردن این خودرو را داشته است.

وی از سوی مقام‌های قضایی به تلاش برای منهدم کردن و تخریب ساختمان‌های دولتی به وسیله آتش و انفجار متهم شده است. ریچاردسون تا روز پنجشنبه در بازداشت پلیس باقی خواهد ماند تا جلسه دادگاهش برگزار شود.

اگر ریچاردسون به خاطر این اتهامات محکوم شود، با حداقل 5 تا 20 سال زندان روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پنتاگون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پنتاگون پنتاگون قصد منفجر کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون روز سه شنبه اعلام کرد که مذاکرات با مقامات نیجر برای خروج نظامیان آمریکا از این کشور آغاز شده است.

این مقام پنتاگون مدعی شد که این کشور به ماموریت خود برای مبارزه با تروریسم در منطقه ساحل، با وجود مذاکرات برای خروج نظامی خود از نیجر، ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارش های رسانه ای، دولت واشنگتن یک هیات از نمایندگان پنتاگون و فرماندهی آفریقای آمریکا را برای شرکت در مذاکرات به نیجر اعزام کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز این هفته به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که دولت آمریکا به شورای نظامی حاکم بر نیجر اطلاع داده که در ماه‌های آینده هزار نظامی آمریکایی را از خاک نیجر خارج می‌کند.

کد خبر 6086845

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل