Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:41:47 GMT

همراه با حواشی لیگ قهرمانان از ناپل تا لندن

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۷۷۷۶

همراه با حواشی لیگ قهرمانان از ناپل تا لندن

امشب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در دور حذفی با دو دیدار حساس بین تیم‌های چلسی و بایرن مونیخ و هم‌چنین بارسلونا و ناپولی برگزار می‌شود.

به گزارش “ورزش سه” هفته دوم‌ از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دو‌ دیدار حساس پیگیری می‌شود. چلسی در لندن میزبان بایرن مونیخ است و بارسلونا در ناپل برابر ناپولی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این صفحه از “ورزش سه” می‌توانید حواشی هفته دوم از مرحله حرفی لیگ قهرمانان را دنبال کنید:

 

۰۱:۱۹- آرتور ویدال بعد از تکل خشن بر روی فابین روی و درگیری لفظی با این بازیکن از زمین مسابقه اخراج شد تا بازی برگشت را از دست بدهد.

 

۰۱:۱۲- مارکوس آلونسو با دریافت کارت قرمز برابر بایرن بازی برگشت را از دست داد.

 

۰۱:۱۰- سرژ گنابری در مرحله مقدماتی ۴ گل وارد دروازه تاتنهام در لندن کرد. او دو گل نیز امشب به چلسی زد تا لندن با ۶ گل شهر رویایی برای او باشد.

 

۰۱:۰۳- لواندوفسکی با ۱۱ گل با جدایی از هالند به عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان اروپا تا به اینجا رسید.

 

۰۰:۵۵- لیونل مسی با بازی در دیدار امشب بارسلونا به رکورد رایان گیگز رسید و با 141 بازی پنجمین‌ بازیکن از نظر تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا شد.

 

۰۰:۵۴- تا به اینجای بازی هیچ کرنری بر روی دروازه ناپولی و بارسلونا ارسال نشده که موردی عجیب است.

 

۰۰:۴۵- گریژمان بعد از سال ۲۰۱۷ سرانجام در بازی خارج از خانه موفق به گلزنی شد.

 

۰۰-۲۶- بارسلونا در نیمه اول هیچ شوت درون چهارچوبی نداشت.

 

۰۰-۲۵- دریس مرتنز با این گل در کنار همشیک به عنوان برترین گلزن تاریخ ناپولی انتخاب شد.

 

۲۲:۳۶- ترکیب بارسلونا نیز در غیاب یوردی آلابا اعلام شد.

 

 

۲۲:۳۴- ترکیب ناپولی نیز بدون هیچ تغییر خاصی برابر بارسلونا اعلام شد.

 

 

۲۲:۳۲- ترکیب بایرن نیز برابر چلسی با حضور توماس مولر اعلام شد.

 

 

۲۲:۳۰- ترکیب چلسی برابر بایرن اعلام شد که ژیرو در ترکیب اصلی حضور دارد.

 

 

۲۲:۲۵- لیونل مسی در کنار ویدال وارد ورزشگاه سن پائولو شد.

 

 

۲۱:۳۶- ترکیب منتخب دو تیم بارسلونا و ناپولی.

 

 

۲۱:۳۵- ترکیب منتخب دو تیم بایرن مونیخ و چلسی.

 

 

۲۱:۱۵- نمایی از ورزشگاه سن پائولو پیش از دیدار حساس ناپولی و بارسلونا

 

 

۲۱:۱۱- آزپلیکوئتا، جورجینیو و زوما سه بازیکن چلسی در صورت دریافت کارت زرد در دیدار امشب بازی برگشت را از دست خواهند داد.

 

 

۲۰:۵۵- بازی دو تیم بایرن و چلسی در سال ۲۰۱۲ که فینال لیگ قهرمانان بود، ۵۲ شوت توسط دو‌ تیم شلیک شد که بالاترین آمار در لیگ قهرمانان است. چلسی در نهایت برنده این مسابقه شد.

 

 

۲۰:۴۵- بارسلونا در ۹ بازی اخیر خود در ایتالیا تنها به یک پیروزی رسیده است. این برد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که امسال برگزار شد، برابر اینتر میلان به دست آمده است. پنج تساوی و سه شکست دیگر نتایج به دست آمده برای بارسلوناست.

 

۲۰:۳۷- آلفونسو دیویس، هافبک کانادایی بایرن مونیخ می‌گوید که پدرش در گذشته یکی از طرفداران جدی و سرسخت چلسی بوده است.

 

 

۲۰:۲۸- کادنا سر در خبر فوری تایید کرد که یه نفر مبتلا به کرونا در  ایالت کاتالونیا پیدا شده است.

 

 

۲۰:۲۶- مارادونا در اظهار نظر جالب دیگری گفته است: امیدوارم روز خوب مسی نباشد و او را روی فرم نیبینیم.

 

۲۰:۱۵- هوگو گاتی، دروازه‌بان سابق تیم ملی آرژانتین در اظهار نظر عجیبی گفته است: لیونل مسی به هیچ عنوان از مارادونا بهتر نیست. بازیکنانی که آن زمان بودند به مراتب از مسی بهتر هستند.

 

 

۲۰:۰۲- در آستانه بازی امشب چلسی و بایرن مونیخ زمزمه‌های مبنی بر انتقال آلونسو از چلسی به اینتر میلان شنیده می‌شود.

 

۲۰:۰۰- مارادونا در خصوص بازی امشب ناپولی و بارسلونا گفت: من همه چیز را به ناپولی داده ام و ناپولی همه چیز را به من داده است. امیدوارم ناپولی مقابل بارسا پیروز شود. من در مقطع سال ۱۹۸۰ دوران خوبی را با ناپولی وآرژانتین پشت سر گذاشتم و قهرمان سری آ وجام جهانی شدم.

 

۱۷:۵۰- ستین با ۶۱ سال سن مسن ترین مربی اسپانیایی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است.

 

۱۷:۳۳- ناپولی از سال 2017 در هیچ بازی خانگی لیگ قهرمانان شکست نخورده است. 5 برد از جمله دو برد برابر لیورپول و دو تساوی حاصل کار این تیم بوده است. ناپولی فصل جاری در سن پائولو توانسته یوونتوس و لاتزیو تیم های اول و دوم سری ا را نیز شکست دهد.

 

۱۷:۳۰- ضیافت ناهار مشترک سران دو باشگاه بارسلونا و ناپولی. این در حالی است که حضور بارتومئو، رییس باشگاه بارسا در ضیافت امروز غیر منتظره بوده است.

 

 

۱۵:۳۰- شهر ناپل در ایتالیا به شهر پیتزا معروف است. یکی از آشپزهای این شهر با درست کردن پیتزایی ویژه به استقبال لیونل مسی رفته است.

 

 

 

 

۱۵:۰۹- جانی دی مارتزیو سرمربی سابق ناپولی می‌گوید: مسی را می شناختم و تصمیم گرفتم با او و پدرش صحبت کنم. او ایده پیوستن به یوونتوس را دوست داشت، اما پیوندش با بارسلونا بسیار قوی بود و از بابت کارهایی که باشگاه برایش انجام داده و بسیار سپاسگزار بود. به همین خاطر این انتقال به سرانجام نرسید.

 

۱۵:۰۲- مانولاس، مدافع یونانی ناپولی خاطره خوشی برابر بارسلونا دارد. او در لیگ قهرمانان دو فصل قبل گل سوم رم را به ثمر رساند تا تیمش با بازگشت رویایی راهی نیمه نهایی شود.

 

 

 

 

۱۴:۵۹ - امشب بازی بایرن - چلسی از شبکه ورزش و بازی ناپولی - بارسلونا از شبکه سه پخش می‌شود. موضوعی که باعث بعضی اعتراض ها در شبکه های مجازی شده، چرا که بسیاری از کاربران مسابقه چلسی - بایرن را مهم را می‌دانند. البته بارسا نسبت به این دو هواداران بیشتری دارد.

 

 

14:50- ترکیب 11 نفره بایرن و چلسی از دید روزنامه بیلد آلمان.

 

 

 

 

۱۲:۵۳-گتوزو درباره مسی می‌گوید: هیچ کس نمی تواند مسی را متوقف کند، اما باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم. مسی کارهایی انجام می دهد که تنها در پلی استیشن امکان پذیر است، او علاوه بر توانایی فوتبالش، به دلیل; سبک زندگی اش هم مدت هاست که بهترین بازیکن تاریخ است.

 

۱۲:۴۸- کالیدو کولیبالی و فرناندو یورنته دو ستاره سرشناس ناپولی برابر بارسلونا غایب خواهند بود.

 

۱۲:۴۶- باشگاه ناپولی در صفحه توییتر خود به بارسا نوشت: " سلام بارسلونا! در انتظار دیدار با شما در لیگ قهرمانان اروپا هستیم. از شهر و پیتزا لذت ببرید و اقامت خوبی داشته باشید."

 

 

۱۲:۴۲- ستین در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با ناپولی در خصوص بیماری کرونا و انجام آزمایش از کاروان بارسلونا گفت: در بدو ورود به ایتالیا فقط دمای بدن ما را چک کردند و انگار همه چیز اوکی است.

 

۱۲:۴۱- کیکه ستین بعد از قبول هدایت بارسلونا اولین دیدار اروپایی خود را برابر ناپولی انجام می‌دهد.

 

۱۲:۱۷- مسی با پوکر برابر ایبار برای بازی با ناپولی آماده شده است. جدال مسی با تیمی است که اسطوره آن‌ها مارادونای آرژانتینی به شمار می‌رود و باید دید مقابل این تیم ایتالیایی چه خواهد کرد.

 

 

 

 

۱۱:۵۰- بازی امشب پنجمین تقابل بایرن مونیخ و چلسی در اروپاست. با مانند فینال لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۲ و سوپر جام اروپا در سال ۲۰۱۳ که اولی به نفع چلسی و دومی به نفع بایرن خاتمه یافت.

 

 

 

 

۱۱:۴۸- بایرن در دور گروهی نیز برابر تاتنهام قرار گرفت و با نتیجه خیره کننده ۷-۲ در لندن به پیروزی رسید. آن‌ها امشب می‌توانند یک پیروزی رویایی دیگر ثبت کنند؟ باید منتظر ماند و دید.

 

۱۱:۴۶- ژیرو در بازی چلسی و تاتنهام عملکرد خوبی داشت و یک گل به ثمر رساند. از طرفی گنابری و لواندوفسکی نیز با ۵ گل در دو بازی اخیر جزو ستارگان بایرن بوده‌اند. باید دیدار امشب دو تیم را جدال مهاجمان با تجربه در درجه اول بدانیم.

 

۱۱:۴۴- بایرن مونیخ نیز با کسب برتری سخت برابر پادربورن صدرنشین بوندس لیگا شد و حالا با روحیه به لندن سفر می‌کند.

 

۱۱:۴۳- چلسی بعد از چهار بازی بدون پیروزی با شکست تاتنهام برابر بایرن قرار می‌گیرد. فرانک لمپارد پس از بایرن رو در روی لیورپول و اورتون قرار می‌گیرد و می‌تواند دوباره تیمش را به جاده موفقیت برگرداند. 

 

۱۱:۴۲- از کاروان بارسلونا به محض ورود به ایتالیا تست گرفته ویروس کرونا گرفته شد که طبیعتا جواب همه افراد منفی بود. 

 

 

 

۱۱:۴۳- چلسی بعد از چهار بازی بدون پیروزی با شکست تاتنهام برابر بایرن قرار می‌گیرد. فرانک لمپارد پس از بایرن رو در روی لیورپول و اورتون قرار می‌گیرد و می‌تواند دوباره تیمش را به جاده موفقیت برگرداند. 

 

۱۱:۴۴- بایرن مونیخ نیز با کسب برتری سخت برابر پادربورن صدرنشین بوندس لیگا شد و حالا با روحیه به لندن سفر می‌کند.

 

۱۱:۴۰- پیش از این عنوان شد بازی دو تیم بارسلونا و ناپولی به علت شیوع ویروس کرونا در ایتالیا لغو می‌شود، اما در نهایت تصمیم به برگزاری دیدار گرفته شد.

لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا و ناپولی لیگ قهرمانان قرار می گیرد برابر بایرن بایرن مونیخ لیونل مسی اعلام شد دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان

ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال‌ خوزستان اعلام شد.

طرفداری | گل‌گهر و استقلال‌ خوزستان برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

گل‌گهر در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار می‌گیرد و ۱۱ مرد اصلی اوزونیدیس برای این دیدار به شرح زیر هستند:

محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق پور، علیرضا علیزاده، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری نژاد، مهدی ممی‌زاده، سعید سحرخیزان، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه، اریک باگناما و بهنام برزای

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت
  • پلی به گذشته - برتری 5-1 بارسلونا مقابل چلسی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/4/18) / فیلم
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد