Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال چلسی شکست خانگی سنگین شاگردانش مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا را یک درس آموزنده برای آنها دانست. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد پس از باخت 3 بر صفر خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت: فوتبال در این سطح از رقابت‌ها همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح بازی بایرن مونیخ عالی بود. آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند و من هم این را می‌دانستم. می‌دانستم اگر درست بازی نکنیم و رویکرد مناسبی نداشته باشید، کارمان خیلی سخت خواهد بود و همین اتفاق هم رخ داد. ما در حرکات پا به توپ‌مان مسلط نبودیم و این چیزی است که بیش از همه بابتش افسوس می‌خورم. درس آموزنده‌ای گرفتیم. این بازی نشان داد که باید خودمان را به چه سطحی برسانیم. این لیگ قهرمانان است. به عنوان تیمی که سال‌هاست در مرحله حذفی لیگ قهرمانان حضور نداشته است، ما سطح تیم ما دچار افت شده و این یک واقعیت است. 

لمپارد ادامه داد: بسیاری از بازیکنان ما امروز یا کلاً در رقابت‌ها اروپایی بازی نکرده‌اند یا در لیگ اروپا بازی کرده‌اند که سطح آن با لیگ قهرمانان تفاوت زیادی دارد. مطمئناً این چلسی آن تیمی نیست که به صورت متوالی در مراحل نیمه نهایی یا فینال‌های لیگ قهرمانان شرکت می‌کرد و آنها را می‌برد. تنها کاری که می‌شود انجام داد این است که به هیچ بخشی از تیم جز عملکرد خودمان نگاه نکنیم. بازیکنان من باید از خودشان بپرسید که من مقابل چه کسی بازی کردم و عملکرد چطور بود.

لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ در خانه چلسی کار صعود را یکسره کرد/ بارسلونا با تساوی در زمین ناپولی به صعود امیدوار شد

با وجود شکست خانگی سنگین، لمپارد از حذف شده دانستن تیمش خودداری کرد، هر چند اعتراف کرد که تیمش از الان باید روی لیگ برتر تمرکز کند. او عنوان کرد: هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم جز قبول واقعیت جایگاهی که هستیم. حالا باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده بجنگیم چون می‌خواهیم فصل‌ بهتری برای خودمان بسازیم. بازی برگشت هم هست و ما باید به مونیخ برویم و با افتخار بازی کنیم، ببینم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. زمانی که هدایت چلسی را قبول کردم، می‌دانستم که این تیم باید پیشرفت کند و ما به کارمان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرن مونیخ چلسی فرانک لمپارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ چلسی فرانک لمپارد بایرن مونیخ چلسی فرانک لمپارد بایرن مونیخ لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم