Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که چند روز از لغو بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان به علت حاضر نشدن زردپوشان اصفهانی در زمین مسابقه می‌گذرد، اما همچنان اعضای ۲ تیم علیه یکدیگر صحبت می‌کنند و حاشیه‌های آن ادامه دارد.  

باشگاه سپاهان بار دیگر در صفحه توییتری خود مطلبی درباره لغو این بازی منتشر کرد و نوشت:‏ «این سئوال را هر روز تکرار می‌کنیم: ورزش ایران و اداره کننده اش پاسخ دقیق یک سئوال را به ما بدهکار است، اینکه چرا فشاری که بر تیم سپاهان برای خروج از هتل و متفرق کردن هوادار مظلوم ما اتفاق افتاد در سمت دیگر و نسبت به مدیریت پرسپولیس که با عجله مشغول ترک ورزشگاه بود وارد نشد؟»

قرار است به زودی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره لغو این بازی  صادر کند تا تکلیف ۲ تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: پشت پرده ماجرای دیدار سپاهان و پرسپولیس

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در شرایطی بعد از برد مقابل ملوان شگفتی‌ساز به اصفهان بازگشت که به دلیل کمبود نفرات روی نیمکت ذخیره‌ها و هپچنین شکل بازی ملوان فشار زیادی را در انزلی تحمل کرد.

بنابراین ژوزه مورایس در پرواز بازگشت به اصفهان به بازیکنان اعلام کرد که آنها ۲۴ساعت فرصت استراحت خواهند داشت و به این ترتیب تمرین امروز سپاهان تعطیل بود و بازیکنان به استراحت پرداختند.

سپاهان که خود را آماده دیدار جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی بعد از دو تیم پیروزی روحیه بخش مقابل دو تیم خوب لیگ برتر (ذوب آهن و ملوان) آرام آرام خود را آماده بازگشت به شرایطی می‌کنند که هواداران آن را حق سپاهان و جایگاه همیشگی این تیم طلایی پوش می‌دانند. پس از این بازی جام حذفی هم نوبت به مسابقه حساس مقابل پرسپولیس خواهد رسید که یک مسابقه کلیدی برای کل لیگ برتر و همچنین سپاهانی‌هاست که می‌خواهند فصل‌شان را از آسیب به وجود آمده نجات بدهند.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان