Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان تشکر کرد که جان کسی را قسم نخورد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی درباره لغو دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: از یگان ویژه و نیروی انتظامی به صورت ویژه تشکر می‌کنم که تمام تمهیدات را نه فقط در اصفهان، بلکه در تمامی شهرها از بدو ورود ما تا زمانی که می‌خواستیم خارج شویم، در نظر می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این را گفتم چون دوستان می‌گفتند ما حاشیه امنیت نداشتیم، اما حاشیه امنیت فوق العاده‌ای داشتیم که بابت آن تشکر می‌کنم.

وی که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: دوستان می‌گویند در هتل شرایط غیرامنیتی داشتیم. چرا به ورزشگاه که شرایط امنیتی داشت بالا نیامدید؟ چرا نیامدید گرم کنید؟ چرا لیست ندادید؟ می‌گویند کسی نیامده لیست را از ما بگیرد! تیم شما همین 10 روز پیش در بازی‌های آسیایی بوده است. تیم ما هم بوده است. ناظر بازی هیچ وقت نمی‌آید در رختکن از کسی لیست بگیرد. ناظر بازی رئیس میدان ورزشی است و مدیر تیم یا مدیر رسانه‌ای لیست را به او تحویل می‌دهد. هیچ وقت ناظر به دنبال لیست نمی‌رود.

مدیر تیم پرسپولیس با تشکر از مدیر تیم سپاهان و نیز مدیرعامل این باشگاه گفت: از مدیرعامل تیم حریف تشکر می‌کنیم که صداقت را رعایت کرد، نه قسمی خورد، نه جان کسی را قسم خورد و صداقت را گفت. متأسفانه الان دنبال یک ثانیه و یک دقیقه هستند. فرمودند ما پس از ساعت سه در استانداری بودیم که بازی لغو شود.

انصاری‌فرد: تردیدی نیست که بازی با سپاهان باید 3 بر صفر شود پیروانی با اشاره به تلاش سپاهانی‌ها برای حاضر نشدن در دیدار مقابل پرسپولیس تصریح کرد: مشخص شد که هدف دوستان، بازی کردن نبوده است. پس وقتی در هتل مانده‌اند، تقصیرها را گردن کسی نیاندازند. به همین خاطر من از مدیرعامل تیم رقیب ممنونم که صداقت را رعایت کرد. من فکر می‌کنم اینجا باید جلوی این کار گرفته شود. البته تیم حریف ما تیم بزرگی است و مردم خوب اصفهان قابل احترام و فوتبال‌دوست هستند، اما فکر کسانی که این سناریو را نوشته‌اند، اشتباه بوده است.

وی در این باره که گفته می‌شود ممکن است فردا (پنجشنبه) رأی این مسابقه صادر شود، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این اتفاق می‌افتد یا خیر، اما امیدوارم بدعت بدی ایجاد نشود. چون اگر قرار است اینگونه باشد، ما هم برای بازی با شهر خودرو که ساعت 18:30 برگزار می‌شود، ساعت 20 به ورزشگاه می‌رویم و می‌گوییم اتوبوس‌مان ممکن است پنچر شود یا اتفاق خاصی بیفتد. یک جا باید جلوی این اتفاق غلط گرفته شود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سپاهان اصفهان پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سپاهان اصفهان پرسپولیس فوتبال سپاهان اصفهان پرسپولیس افشین پیروانی مدیر تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد! رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است!

در گزارش فارس آمده است:این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است. گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896540

دیگر خبرها

  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • تشکرهای جالب محمد دانشگر از هم بازی هایش؛ سید، بهترین، جیگر!
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور