Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@22:34:22 GMT

حسن خلج جلسات خود را تاپایان سال لغو کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۷۹۸۵

حسن خلج جلسات خود را تاپایان سال لغو کرد

حسن خلج مداح اهل بیت(ع) طی اطلاعیه‌ای باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور جلسات خود را برای حفظ سلامتی عزاداران و مؤمنان تا پایان سال لغو کرد.

به گزارش مشرق، حسن خلج مداح اهل بیت(ع) طی اطلاعیه‌ای باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور جلسات خود را برای حفظ سلامتی عزاداران و مومنان تا پایان سال لغو کرد.


متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

با عرض سلام خدمت برادران و خواهران و تبریک حلول ماه رجب؛ به استحضار مومنین گرامی می‌رساند؛ شیعیان و دوستان آل‌الله علیهم‌السلام هماره هنگام هجوم بلاها و بیماری‌ها به مجالس و محافل انس با اهل‌بیت علیهم‌السلام پناه می‌برند و این مجالس اهل‌بیت علیهم‌السلام است که ضامن سلامت روح و جسم جوامع بشری و بهترین مأوا و ملجاء درماندگان بوده و خواهد بود؛ اما متاسفانه همیشه افرادی هستند تا کوتاهی‌ها و ندانم کاری‌های خود را به پای مجالس و اجتماعات مذهبی بگذارند، کما این‌که چندی پیش نیز عده‌ای افسردگی و کمبودهای روحی خود را به مجالس اهل‌بیت علیهم‌السلام ربط دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون قصد نداریم بهانه به دست این گونه افراد کم بینش داده باشیم تا مبادا شایع شدن بیماری را به حساب جلسات مذهبی بگذارند، به اطلاع می‌رساند تا پایان سال جاری جلسات مربوط به این حقیر تعطیل خواهد بود.

البته لازم می‌دانم به محضر دوستان عرض کنم که مجالس تعطیل می‌شود اما توسل به اهل‌بیت علیهم‌السلام هرگز تعطیل نخواهد شد که راه نجات از هر میکروب و ویروسی (چه ظاهری و چه باطنی، چه روحی و چه جسمی) بندگی خدا، توسل و تمسک به دامان ائمه معصومین علیهم‌السلام نیست.

سلامت و طول عمر عموم دوستان و شیعیان اهل بیت علیهم السلام را از پیشگاه خداوند متعال خواستارم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا هیات مذهبی حسن خلج ویروس کرونا مداح اهل بیت اهل بیت علیهم السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه

با گذشت نزدیک به ۲۰۰ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه اسناد افشاشده وزارت امور داخلی اسرائیل نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم با برگزاری جلسات نقد و ارزیابی راهبردی اهداف اسرائیل در جنگ غزه مخالفت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسناد افشاشده از وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هرگونه بحث و تبادل نظر راهبردی پیرامون اهداف جنگ در غزه را رد کرده است.

براساس جزئیات افشاشده از یکی از اسناد وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو علی رغم درخواست سایر اعضای حاضر در کابینه جنگی اسرائیل از مخالفت خود با هرگونه بحث و تبادل نظر در مورد اهداف تجاوز ارتش اسرائیل به غزه سخن گفته است.

این سند وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که در اوایل ماه آوریل در کابینه جنگی توافقی مبنی بر لزوم تبادل نظر و برگزاری جلسات راهبردی در رابطه با اهداف اسرائیل از حمله به غزه صورت می پذیرد، اما نتانیاهو از آن تاریخ تا به اکنون از پذیرش این درخواست دیگر اعضای کابینه مزبور سر باز زده است.

تمسخر نتانیاهو در کانال 12 اسرائیلژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

 

خودداری نتانیاهو از تشکیل جلسات نقد و ارزیابی عملکرد رژیم صهیونیستی در نوار غزه در شرایطی است که به رغم تحمیل 7 ماه جنگ فراگیر بر نوار غزه، نظامیان این رژیم همچنان در تحقق اهداف اولیه خود از این جنگ همچون آزادی اسرای صهیونیست دربند گروه های مقاومت فلسطین در غزه و همچنین نابودی حماس و سایر گروه های مقاومت ناکام مانده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • تأکید رئیسی بر نقش مؤثر مجالس ایران و پاکستان در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • تأکید رئیسی بر نقش مجالس ایران و پاکستان در ارتقای روابط
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • باید به همه لحظات عمر خود رنگ خدایی ببخشیم