Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا محمدی از لغو آزمون های کتبی و عملی رانندگی تا پایان این هفته خبرداد.

«سرهنگ محمدرضا محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و ضرورت برنامه ریزی برای پیشگیری  کنترل آن، اظهارداشت: پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در این خصوص با نهادهای استانی همکاری دارد و تدابیری نیز برای کنترل تجمع ها مثل برگزاری آزمون های رانندگی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان افزود: آزمون های کتبی و عملی رانندگی تا پایان این هفته لغو شده و در صورت نیاز و بر اساس تدابیر ستاد مبارزه با بیماری کرونا این روند در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت که البته تصمیم گیری برای این موضوع هفته آینده انجام می شود.

 

وی ادامه داد: پلیس در راستای کنترل و مبارزه با بیماری ها با نهادهای اداری همکاری دارد و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با برنامه های استانی هماهنگ هستند تا نقش خود را در این راستا ایفا کنند.

 

سرهنگ محمدی با بیان اینکه همکاری رانندگان برای روان سازی ترافیک برای آمبولانس ها و جلوی مراکز درمانی و ورودی بیمارستان ها لازم است، تصریح کرد: تجمع در جوار این مراکز موجب اختلال در فعالیت و عملکرد نهادهای بهداشتی و درمانی خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: مردم از انجام ترددهای غیرضروری در شهرها خوداری کنند و نسبت به توصیه های مسئولان توجه داشته باشند و پلیس نیز تدابیر لازم و برنامه ریزی های خود را در این راستا از طریق رسانه ها به اطلاع مردم می رساند و مردم به شایعه ها توجه نکنند.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزمون رانندگی ویروس کرونا راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،گفت: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت 9 هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • ظرفیت‌های غنی اصفهان به مردم ایران و جهان شناسانده شود
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد