Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت فضایی "ویرجین گلکتیک" که سودای راه اندازی پروازهای گردشگری فضایی و حمل و نقل مسافران به مدار زمین را در سر می‌پروراند، در جدیدترین اقدام خود اعلام کرده است که متقاضیان نسبت به پرداخت بیعانه و رزرو صندلی اقدام کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، آیا تصمیم دارید قبل از دوستانتان سوار یکی از فضاپیماهای مسافرتی "ویرجین گلکتیک" شوید؟ اگر مایل به این امر هستید، این شرکت از پذیرش شما خوشحال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت "ویرجین گلکتیک"(Virgin Galactic) برنامه جدیدی را برای رزرو پروازهای هواپیمای زیرمداری خود موسوم به "SpaceShipTwo" اعلام کرده است. این برنامه موسوم به "یک گام کوچک"(One Small Step) برای فروش مستقیم بلیت نیست، بلکه در عوض از مسافران مشتاق مبلغ ۱۰۰۰ دلار به عنوان بیعانه دریافت می‌کند تا وقتی فروش بلیت‌ها آغاز شد، افرادی که بیعانه داده‌اند در اولویت فروش قرار گیرند.

"ویرجین گلکتیک" به دنبال اولین پرواز زیرمداری هواپیمای فضایی "VSS یونیتی" در دسامبر سال ۲۰۱۸، فروش بلیت جدید را متوقف کرد. تا آن زمان، این شرکت ۶۰۰ رزرو از مشتریان در ۶۰ کشور جهان را برای ۹۰ دقیقه پرواز با ۲۵۰ هزار دلار هزینه ثبت کرده است. این سپرده‌ها برای ایالات متحده ۸۰ میلیون دلار سپرده و ۱۲۰ میلیون دلار سود به ارمغان آورده است.

فروش بلیت از زمانی متوقف شد که هواپیمای این شرکت دچار سانحه شد و باعث شد این شرکت عملیات را متوقف کند و مجدداً پیشرفت خود را برای انجام پروازهای مسافری ارزیابی کند.

اکنون این شرکت در پاسخ به ۷۹۵۷ ثبت نام و رزرو آنلاین طی ۱۴ ماه گذشته، برنامه جدیدی برای رزرو صندلی‌ها راه انداخته است. این برنامه موسوم به "One Small Step" از ۲۶ فوریه ۲۰۲۰ برای عموم مردم باز می‌شود و متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت‌نام آنلاین و واریز بیعانه ۱۰۰۰ دلاری با امکان استرداد کامل نسبت به رزرو صندلی این هواپیمای فضایی و دیدن سیاره خود از مدار زمین اقدام کنند.

هنوز هیچ قیمتی برای بلیت‌های جدید اعلام و همچنین هیچ جزئیاتی در مورد زمان انجام این پروازها ذکر نشده است. اگرچه مدیر عامل این شرکت هشدار داده است که ممکن است قیمت ۲۵۰ هزار دلاری گذشته به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

همچنین قابل توجه است که این شرکت در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۹ زیان ۷۳ میلیون دلاری را گزارش کرده است، بنابراین ممکن است این برنامه در راستای تقویت بنیه مالی شرکت باشد.

"استفان آتنبورو" مدیر بازرگانی "ویرجین گلکتیک" می‌گوید: ما به دلیل تقاضای مداوم و فزاینده‌ای که از سراسر جهان برای گردشگری فضایی وجود دارد، بسیار انگیزه پیدا کرده‌ایم. برنامه "یک گام کوچک" به ما امکان می‌دهد اطمینان حاصل کنیم که افرادی که بیشترین علاقه را به رزرو دارند، در اولین فرصت قادر به انجام چنین کاری خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ویرجین گلکتیک گردشگری فضایی ویرجین گلکتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت هتل وان فوریه 2024

شاید برایتان جالب باشد که بدانید قیمت هتل وان در مقایسه با هتل‌های داخلی نه تنها گرانتر نبوده بلکه در برخی موارد ارزان‌تر نیز خواهد بود. بنابراین با کمی مدیریت هزینه‌ها می‌توانید یک سفر عالی با بودجه‌ای مناسب کشور زیبای ترکیه داشته باشید.

آشنایی با هتل‌های وان و قیمت رزرو آن‌ها

در چند سال گذشته وان نسبت به قبل تغییرات بسیاری داشته و هتل‌ها، مراکز خرید و مجتمع‌های تفریحی بسیاری در آن ساخته شده است. از این رو شما برای سفر به این شهر مشکل چندانی برای رزرو هتل نخواهید داشت. در ادامه با تعدادی از شناخته‌شده‌ترین هتل‌های وان آشنا خواهیم شد.

هتل الیت ورد وان

هتل الیت ورد وان یکی از هتل‌های پنح ستاره در این شهر است که هزینه رزرو آن از شبی حدود پنج میلیون تومان آغاز می‌شود. هتل 230 اتاق و واحد اقامتی دارد که می‌توانید متناسب با تعداد نفرات خود ان‌ها را انتخاب کنید. تمامی اتاق‌های هتل عایق صدا دارد تا شما نهایت سکوت و آرامش را در زمان اقامت خود تجربه کنید. استخر سرپوشیده، حمام ترکی، مرکز سونا، ماساژ و اسپا، مرکز تناسب اندام، فروشگاه‌های متعدد و همکاری با پرسنلی حرفه‌ای و دوره دیده از امکانات این هتل به شمار می‌رود.

هتل دابل تری بای هیلتون

یکی دیگر از هتل‌های عالی و درجه یک در وان با پنج ستاره هتل دابل تری بای هیلتون است. این هتل تنها چند قدم با دریاچه وان فاصله داشته و اتاق‌های آن چشم انداز بسیار زیبایی دارند. همچنین رستوران بین المللی و کافه 24 ساعته هتل به شما این امکان را می‌دهد غذاهای ترکی، ایتالیایی، فست فود یا میان وعده‌هایی لذیذ نوش جان کنید. می‌توانید خودرو بدون راننده اجاره کنید و خودتان در شهر رفت و آمد کنید. فضای سبز زیبا، آرایشگاه، پارکینگ رایگان، استخر، سونا، صرافی و وسایل بدنسازی از امکاناتی است که این هتل در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت هتل وان تری بای هیلتون از شبی حدود چهار میلیون و 500 هزار تومان آغاز می‌شود.

هتل گرند وان

هتل گرند وان یک هتل سه ستاره است که درکنار قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه، اقامتی آرام و لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد. هتل یک رستوران آلاکارته و یک بار 24 ساعته دارد تا شما برای سرو غذا یا نوشیدنی نیازی به خروج از هتل نداشته باشید. اگر سفر شما به وان یک سفر کاری است، این هتل با امکاناتی مانند سالن کنفرانس مجهز به تمامی تجهیزات می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. اتاق‌های سینگل، دبل و تریپل از جمله اتاق‌های هتل است که می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید.

از جمله امکانات هتل می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان پر سرعت، کرایه خودرو بدون راننده، خدمات مخصوص معلولین و صندوق امانات اشاره کرد. هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل از شبی حدود دو میلیون تومان آغاز می‌شود.

رزرو هتل وان اینترنتی

هیچ چیز مانند یک محل اقامت بد نمی‌تواند شیرینی سفر را به کام شما تلخ کند. از این رو سعی کنید قبل از آغاز سفر محل اقامت خود را رزرو کرده و از کیفیت آن مطمئن شوید. اگر فکر می‌کنید رزرو هتل در وان و پرداخت قیمت هتل وان کار سخت و پیچیده‌ای است، سخت در اشتباه هستید.

با کمک سایت علی بابا شما می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین هر هتلی در شهر وان را انتخاب کرده، هزینه یک شب اقامت آن را به عنوان پیش پرداخت واریز کرده و آن را رزرو کنید. رزرو هتل در وان نیز مانند هتل‌های داخلی انجام می‌شود. شما در علی بابا می‌توانید هتل‌های موجود در وان به همراه امکانات و ویژگی‌های هرکدام را بخوانید. هتل مورد نظرتان را برای اولین روز سفر انتخاب کرده و رزرو کنید. هزینه رزرو با کارت بانکی و با تومان پرداخت می‌شود و شما نیازی به جابه‌جایی و انتقال پول از تومان به لیر نخواهید داشت.

کد خبر 846937 برچسب‌ها بازار خودرو

دیگر خبرها

  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟+ فیلم
  • ساخت یک موشک جدید برای جستجوی حیات در سیاره زهره
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار کنند!
  • «عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت
  • بودجه و شجاعت بازگشت به ماه وجود ندارد!
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!