Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، موسوی مسئول جمعیت خیریه امام حسن با اشاره به اینکه در واحد تعلیم و تربیت جمعیت امام حسن ۶۰ دانشجوی فرهنگیان حضور دارد گفت: پنجشنبه هر هفته در مساجد حاجی آباد برنامه آموزشی برگزار می‌شود.

او با بیان این که دغدغه جمعیت امام حسن برای بچه‌های این مناطق مسائل اجتماعی است افزود: به همین دلیل طرح نور باران که آموزش قرآن با شیوه‌های جدید و با صفات اجتماعی قرآن است اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با اشاره به ایجاد کلاس‌های تقویتی در حاجی آباد و به طور کلی حاشیه شهر افزود: این طرح برخاسته از مشاهده افزایش میزان ترک تحصیل بین دانش‌آموزان این مناطق بود که از هر ۱۰ خانواده تقریباً یک نفر ترک تحصیل می‌کرد.

مسئول جمعیت خیریه امام حسن با اشاره به اینکه علت اصلی ترک تحصیل نداشتن مشوق می‌باشد افزود: والدین این کودکان به دلیل داشتن دغدغه‌های بسیار نمی‌توانند کودکان خود را به تحصیل تشویق کنند.

او با اشاره به اینکه برای رصد وضعیت درسی هر کدام از این بچه‌ها یک پشتیبان تحصیلی در نظر گرفته شده است افزود: همچنین پنجشنبه‌ها برای آن‌ها کلاس تقویتی برگزار می‌شود که دانشجویان به رفع اشکالات آن‌ها می‌پردازند.

موسوی گفت: مجموعه‌های دیگری نیز در زمینه آموزش با جمعیت امام حسن همکاری می‌کنند که سبب شده است تا دامنه کار گسترش یابد.

مسئول جمعیت خیریه امام حسن با اشاره به اینکه تعداد دانش آموزان روز به روز بیشتر می‌شود و میزان ترک تحصیل به حداقل رسیده است افزود: برای دانش آموزان کلاس قصه گویی و کارگاه خلاقیت با هدف پیشرفت تحصیلی آن‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان کلاس های تقویتی ترک تحصیل امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام اعضا بر برگزاری متفاوت مراسم امسال در خمین و دیگر شهرستان‌های استان تاکید و برای اعزام ۱۰ هزار و ۵۰۰ زائر برنامه ریزی کردند.

استاندار مرکزی در این جلسه بر برگزاری متفاوت مراسم ارتحال امسال تاکید کرد و برنامه ریزی‌ها در دو بخش محتوایی و لجستیکی عنوان کرد.

مخلص الائمه افزود: کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد، فرمانداران به ویژه فرماندار خمین اهتمام خود را برای برگزاری متفاوت مراسم امسال به کارگیرند.

او ادامه داد: در بسیاری از طرح‌های درون استانی و برون استانی دچار عقب افتادگی هستیم و باید با اختصاص اعتبارات استانی و کمک خیرین این طرح‌ها را به پایان برسانیم.

استاندار مرکزی بر لزوم تکمیل زائر سرای ویژه محرومان در مشهد و اردوگاه‌های سه گانه راهیان نور درجنوب کشور تاکید کرد و از مسئولان و خیران خواست تا با تقسیم کار این طرح‌های مهم را به سرانجام برسانند.

فرمانده سپاه روح الله استان هم در حاشیه این جلسه گفت: تبیین ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام (ره) به نسل‌های مختلف به ویژه جوانان و بازخوانی چهره تاریخی ایشان موضوع مهمی است که باید در برگزاری مراسم‌های ویژه رحلت امام به آن توجه شود.

سردار کریمی افزود: امسال هم تلاش است تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ زائر را راهی مرقد مطهر امام راحل در تهران کنیم.

او از برگزاری اردو‌های راهیان نور در استان هم گفت و ادامه داد: در سال گذشته ۱۳ هزار دانشجو و دانش آموز راهی مناطق عملیاتی جنوب و ۳ هزار نفر نیز راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

فرمانده سپاه روح الله استان اضافه کرد: در سال گذشته ۳۳ هزار نفر نیز دراردو‌های راهیان پیشرفت حضور یافتند.

سردار کریمی گفت: تکمیل ۳ اردوگاه راهیان نور استان در شهر‌های خرمشهر، اهوازو اندیمشک از مصوبات مهم این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • مدارس غیردولتی چگونه می‌توانند عدالت آموزشی را گسترش دهند؟
  • مدارس غیردولتی می‌توانند به عدالت آموزشی کمک کنند/ مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن این افراد باشند
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • برگزاری آیین قرعه‌کشی واگذاری قطعات زمین طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در ۲ شهر کرمان