Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@09:32:09 GMT

رویای زدن ماسک در لرستان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۸۱۳۸

رویای زدن ماسک در لرستان

خرم‌آباد- با شیوع ویروس کرونا و هجوم مردم به داروخانه‌ها برای تهیه ماسک حالا خریدن یک ماسک ناقابل که مسئولان مدعی هستند قیمت آن ۴۱۰ تومان هم بیشتر نیست اما خرید همین ماسک بسیاری از مردم لرستان به رؤیا تبدیل‌شده است.

قدس آنلاین-گروه استان ها: در طی روزهای گذشته شاید کمتر شهروندی به داروخانه‌های سطح شهر سرکشی نکرده و با جمله «ماسک تمام شد» و «مایع ضدعفونی‌کننده نداریم» مواجه نشده است و این در حالی است که در استان لرستان چندین کارخانه ازجمله الکل سازی "گوارا" شهرستان چگنی، شرکت الکل نصر خرم‌آباد و هم‌چنین شرکت محصولات بهداشتی «پرمون» فعالیت دارند!

هفته آینده مشکل ماسک حل می‌شود

در همین راستا معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان بابیان اینکه عرضه ماسک به قیمت مصوب ۴۱۰ تومان هفته آینده وارد بازار می‌شود اظهار کرد: تمامی داروخانه‌ها موظف می‌شوند قیمت این محصولات را در معرض دید مردم و مراجعه‌کنندگان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین حسنوند با اشاره به این موضوع که مجوز افزایش تولید مواد ضدعفونی‌کننده در همین راستا به بسیاری از واحدهای تولیدی اعطاشده است بیان کرد: در همین راستا مجوز تولید روزانه ده هزار بطری الکل ۷۰ درصد در شرکت الکل نصر خرم‌آباد، برای دسترسی راحت مردم به‌منظور ضدعفونی سطوح نیز صادرشده است.

وی گفت: مجوز تولید پک الکلی ضدعفونی سطوح و دست در حجم‌های مختلف برای شرکت الکل سازی "گوارا" شهرستان چگنی طی ۲۴ ساعت صادر می‌شود.

وی عنوان کرد: حسنوند ادامه داد: همچنین مجوز تولید ۳۰ هزار عدد ژل و اسپری ضدعفونی برای شرکت پرمون خرم‌آباد صادرشده است.

وی بابیان اینکه این مجوزها موقتی بوده و تولید آن تا زمان اتمام شیوع احتمالی بیماری "کرونا" ادامه دارد اظهار داشت: عرضه این مواد با نرخ مصوب و  نظارت معاونت غذا و دارو و سازمان تعزیرات حکومتی از  ششم اسفندماه آغاز شده است.

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز از آمادگی این دانشگاه و بیمارستان‌های تحت پوشش در راستای تشخیص و مقابله با این بیماری خبر داد.

سعید نیکبخت بابیان اینکه خوشبختانه در این استان تاکنون حتی یک مورد مثبت کرونا گزارش نشده است افزود: بااین‌وجود بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد به سیستم تعیین درجه حرارت لیزری مجهز شده است و بیمارستان شهدای عشایر نیز طی روزهای آینده به این سیستم مجهز خواهد شد.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون بیمارستان عشایر به‌عنوان مرکز مقابله با این بیماری در مرکز استان آماده‌شده است، اظهار داشت: به دستور وزارت بهداشت بیمارستان‌هایی از شهرهای استان ازجمله الشتر و الیگودرز برای این مهم تخلیه‌شده است.

وی بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی و لزوم انسداد راهه‌ای انتقال این بیماری تأکید کرد و ادامه داد: رعایت بهداشت فردی و شستشوی مستمر دست و صورت و پرهیز از دست دادن و روبوسی توجه شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا لرستان الکل خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار لرستان پیدا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد از یافتن جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد میرزایی‌مقدم، صبح امروز، در جمع خبرنگاران گفت: پیکر جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار در محل ایستگاه قطار محلی 501 هفت کیلومتر پایین‌تر از آبشار بیشه توسط بومیان منطقه مشاهده شد.

او اضافه کرد: جوانی 17ساله به‌ قصد شنا در روز 21فروردین وارد رودخانه سزار شد، اما پس از شیرجه و برخورد با سنگ‌های کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

ورود دادستانی به غرق‌شدن 2 نفر در سد خان‌آباد الیگودرز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد ضمن تسلیت به خانوادۀ جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار از زحمات تمام امدادگران شرکت‌کننده در عملیات تفحص طی روزهای گذشته قدردانی کرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد
  • آخرین خبرها از پارسیلون خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • خرم‌آباد لرزید
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار لرستان پیدا شد
  • کشف انبار کالای قاچاق در خرم آباد