Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکمت الله هاشمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی تماس تلفنی اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین مبنی بر اعلام گزارش سقوط به چاه در روستای بویینک، تیم امداد ونجات جاده‌ای پایگاه کوهین به همراه تیم تخصصی کوهستان شهرستان قزوین به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات استان بیان داشت: نجاتگران جمعیت هلال احمر با کمک عوامل آتش نشانی و اورژانس موفق شدند اولین فرد را از چاه رها سازی کرده و بلافاصله برای کنترل علائم حیاتی و احیای قلبی و ریوی اقدام کنند که متاسفانه موفقیت آمیز نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی همچنین افزود: عملیات نجات برای رهاسازی فرد دوم با توجه به بارش شدید باران در منطقه و خطر ریزش دیواره‌های چاه با رعایت اصول ایمنی و جلوگیری از وقوع حوادث بعدی به طول انجامید و در نهایت نجاتگران جمعیت هلال احمر به همراه نیروهای عوامل آتشنشانی پس از ۶ ساعت عملیات طاقت فرسا و دشوار فرد دوم را نیز رهاسازی کردند.

 وی افزود: این فرد نیز با توجه به حجم ریزش خاک و گل در چاه در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده بود.

معاون امداد و نجات استان با اشاره به نقاط قوت عملیات، بیان داشت: هم افزایی با عوامل آتشنشانی و اورژانس در صحنه حادثه جهت ایجاد کارگاه‌های تخصصی نجات در چاه و استفاده از ظرفیت‌های منابع انسانی و تجهیزاتی سازمان‌ها جهت رهاسازی افراد فوت شده در چاه از جمله این نقاط قوت بود.

هاشمی گفت: هم افزایی با عوامل نیروی انتظامی در صحنه حادثه جهت برقراری امنیت صحنه حادثه و ارتباط مستمر نیروهای امدادی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات و ارائه گزارش‌های دقیق از روند عملیات رهاسازی از دیگر نقاط قوت این عملیات بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استفاده از ظرفیت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فوت نیروی انتظامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان