Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس اتحادیه چایخانه‌داران شهرستان همدان گفت: به دنبال ممنوعیت عرضه قلیان در چایخانه های همدان هیچ نگرانی برای انتقال کروناویروس وجود ندارد و فعالیت ۴۷ چایخانه بدون تعطیلی ادامه خواهد داشت.

ناصر قره‌باغی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و ابلاغ دستورالعمل جمع آوری قلیان ها اظهار کرد: عرضه قلیان در چایخانه ها و قهوه خانه های شهرستان همدان از مدت ها قبل ممنوع بوده و تاکنون هیچ مجوزی برای راه اندازی قلیان سرا از اتحادیه و میراث فرهنگی اخذ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه در صورت عرضه قلیان در چایخانه ها، اماکن و سایر مراکز بهداشتی با آنها برخورد خواهد شد، افزود: در حال حاضر فقط ۴۷ واحد از چایخانه ها در همدان مجوز داشته و تحت نظارت هستند.

رئیس اتحادیه چایخانه داران شهرستان همدان با بیان اینکه سلامت مردم برای برای ما در اولویت قرار دارد، خاطرنشان کرد: در صورتی که از سوی این اماکن تخلفی صورت گیرد که سلامت مردم را تهدید کند با بستن مکان با آنها برخورد خواهیم کرد.

قره باغی در پاسخ به این سوال که اکنون در بسیاری از چایخانه های همدان قلیان عرضه می شود، گفت: عرضه قلیان در چایخانه ها غیرقانونی بوده و مجوزی از اتحادیه برای این کار صادر نشده است.

وی در پایان اعلام کرد: به دنبال ممنوعیت عرضه قلیان در چایخانه های همدان هیچ نگرانی برای انتقال کروناویروس از طریق قلیان وجود ندارد و ۴۷ چایخانه شهرستان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی چایخانه قلیان کروناویروس عرضه قلیان در چایخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه در پی بارش‌های روز‌های اخیر و جاری شدن سیل و رانش زمین خط انتقال آب روستای قریس دچار حادثه شد، اظهار داشت: پس از اطلاع از حادثه، اکیپ‌های نگهداری و تعمیرات به محل حادثه اعزام و بعد از راهپیمایی چندین کیلومتری همراه با ابزار و وسایل کار به محل حادثه رسیده و اقدام به حفر محل‌های مورد حادثه بصورت دستی کردند.

 وی افزود: با توجه به صب العبور بودن مسیر خط انتقال عملیات بصورت دستی و با همت همکاران در ۴ روز انجام شد.

وی گفت: در زمان انجام عملیات رفع اتفاق خط انتقال روستای قریس یک دهنه چشمه این روستا جهت تامین آب روستا به مخزن وصل گردید تا در طول انجام عملیات مشترکین این روستا با قطعی آب شرب مواجه نشود

دیگر خبرها

  • آب پایدار به غرب سمنان رسید | راهکارهای وزارت نیرو برای رفع تنش آبی در 3 شهرستان
  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد