Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه ویروس شایعه خطرناک تر از ویروس کروناست و آن را در جامعه منتشر نکنیم بیان داشت: تا کنون ۳۷ محتوای اطلاع رسانی و آموزشی مرتبط با کرونا در پایگاه اطلاع رسانی اینتنرنتی و ۱۳۰ محتوای اموزشی و اطلاع رسانی برای انتشار در فضای مجازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمد هادی عباسی در نشست مشترک شورای اطلاع رسانی استان گفت: از همه پزشکان، پرستاران، تکنسین های اورژانس، کارشناسان بهداشت و همه همکارانی که در خط مقدم آموزش، تشخیص و درمان بیماران تنفسی هستند باید تشکر و قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه برای ستاد کرونا سخنگو در استان معرفی شده است افزود:هر ۲۴ ساعت دو بار در رادیو و تلویزیون سخنگوی ستاد کرونا آخرین اطلاعات علمی و مطالب صحیح در مورد کرونا را به اطلاع مردم استان می رساند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه ویروس شایعه خطرناک تر از ویروس کروناست و آن را در جامعه منتشر نکنیم بیان داشت: تا کنون ۳۷ محتوای اطلاع رسانی و آموزشی مرتبط با کرونا در پایگاه اطلاع رسانی اینتنرنتی و ۱۳۰ محتوای آموزشی و اطلاع رسانی برای انتشار در فضای مجازی منتشر شده است.

دکتر عباسی اظهار داشت: جنبه مثبت همه گیری کرونا ارتقاء سواد سلامت و مهمتر از ان ارتقاء سواد رسانه است، خوشبختانه کاربران فضای مجازی تا حدود زیادی توانمندی شناخت محتوای درست و علمی را از محتوای نادرست را پیدا کرده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جان ۲ نفر را تفت گرفت

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد از فوت ۲ نفر در اثر وقوع سیل در شهرستان تفت خبر داد. - اخبار استانها -

سید محمدحسین طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به وقوع سیل در نقاط مختلف استان یزد، اظهار داشت: به دنبال این سیل در شهرستان تفت، وقوع یک حادثه به اورژانس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: به دنبال بارندگی ظهر امروز  و وقوع سیل در ییلاقات استان، در منطقه دره‌گاهان تفت یک خودرو پژو پارس در آب غرق شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد، بیان کرد: این خودرو  3 سرنشین داشت که  متاسفانه در این حادثه 2 سرنشین یک آقا و یک خانم (35 ساله و 55 ساله) جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • سیل جان ۲ نفر را تفت گرفت