Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، به‌علت لغو اردوی راهیان‌نور در استان زنجان اشاره و اظهار کرد: علت لغو اردوی راهیان‌نور در استان زنجان، به علت وجود بیماری کرونا در کشور و همچنین مقابله با این بیماری و پیشگیری از شیوع آن اعمال شده است.

وی با بیان اینکه به منظور حفظ سلامتی زائران راهیان‌نور و برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا، مقرر شد تا سفر و اعزام‌های گروهی راهیان‌نور (با اتوبوس، مینی‌بوس و قطار) برای بازدید از یادمان‌های مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس تا اطلاع ثانوی متوقف شود، عنوان کرد: هدف اصلی اردوهای راهیان‌نور، زنده کردن یاد شهدا در دل‌ها و جان‌های افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدین معنی نیست که صرفا اظهار علاقه به شهدا کنیم بلکه باید این علاقه در عمل و زندگی انسان هم تبلور یابد.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه کسی که یاد شهدا در دلش زنده‌ می‌شود، درمی‌یابد که باید راه شهدا را ادامه داد و وظیفه‌اش را در مقابل این امانت عظیمی که با خون این همه شهید به‌ دست‌ آمده، بشناسد و در راستای آن همت گمارد، خاطرنشان کرد: باید راه و رسم شهدا را به‌عنوان الگوهایی معرفی کنیم که از همه چیز خود گذشتند تا حرف امام‌شان زمین نماند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: استان زنجان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه

دومین اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» با حضور فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان نسل امروزی سپاه محمدرسول‌الله (ص)، از امروز به مدت چهار روز آغاز شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» با حضور فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان نسل امروزی سپاه محمدرسول‌الله (ص)، از امروز به مدت چهار روز آغاز شد.

به گفته فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص)؛ شرکت کنندگان در این اردو، صبح امروز از پادگان ولیعصر (عج) که اولین نقطه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محل تشکیل و آموزش 9 گردان اولیه آن بوده است به سمت پادگان دوکوهه حرکت کرده و به یاد شهدا در این پادگان استقرار پیدا می‌کنند.

تابوتی اندازه این شهید ارتشی وجود نداشت!

بنا بر اعلام سردار «حسن حسن‌زاده»؛ اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» بزرگ‌ترین اردوی ترکیبی از چند نسل انقلاب اسلامی است که در آن مراسم‌های ویژه‌ای در میدان صبحگاه پادگان دوکوهه، حسینیه تخریب و همچنین یادواره شهدای لشکر 27 محمدرسول‌الله (ص) از جمله فرماندهان شهید این لشکر خصوصاً سردار شهید «محمد ابراهیم همت» در «حسینیه شهید محمد ابراهیم همت» این پادگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد
  • آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • تعطیلی سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی + عکس
  • آخرین وضعیت پروازی فرودگاه‌های استان کرمان