Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@02:29:38 GMT

مجلس یازدهم امید را به مردم بازگرداند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۹۲۰۴

مجلس یازدهم امید را به مردم بازگرداند

حجت الاسلام کیانی گفت: مجلس یازدهم باید با استفاده از ظرفیت‌های بزرگ داخلی در صدد رفع مشکلات معیشتی و بیکاری مردم بوده و یک بار دیگر امید را به ملت برگرداند.

«حجت‌الاسلام علی مراد کیانی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تمام فراز و فرودها به ایستگاه پایانی نزدیک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 290 نماینده مجلس شورای اسلامی 279 نفر به صورت قطعی وارد مجلس شده و تکلیف 11 حوزه انتخابیه که به دور دوم کشیده شده در روز 29 فروردین سال 99 مشخص خواهد شد.

وی اضافه کرد: آنچه در انتخابات حائز اهمیت است حضور مردم در پای صندوق‌هاست که دشمن همیشه تلاش می‌کند تا از هر راهی مانع این خروش عظیم ملت شود.

کیانی ادامه داد: اما به حول و قوه الهی همیشه نقش‌های دشمن با شکست روبرو شده و خواهد شد و پیروز همیشگی این صحنه فارغ از همه گرایش‌های سیاسی، «ملت شریف ایران» است.

وی با بیان اینکه انتخابات این دوره با دوره‌های گذشته تفاوت چشم گیری داشت گفت: عملکرد ضعیف شش ساله دولت و فشار سنگین اقتصادی به مردم، مانع حضور بخشی از مردم در سر صندوق‌های رآی شد.

کیانی عنوان کرد: عملی نشدن بخش وسیعی از وعده‌های نمایندگان دور قبل به مردم و ایجاد وحشت از خطر شیوع بیماری کرونا از طریق شرکت در انتخابات، از دیگر عواملی بود که مانع از حضور جمع کثیری از مردم در انتخابات شد که در مجموع مشارکت عمومی در این دور را از انتخابات را به 43 درصد رساند.

این فعال فرهنگی ادامه داد: تفاوت دیگری که در این دوره از انتخابات به چشم می‌خورد اعتماد ملت ایران به چهره‌‌های جوان انقلابی پس از 41 سال از پیروزی انقلاب است

وی ادامه داد: در این دوره تاکنون 223 نماینده از جبهه انقلاب اسلامی وارد مجلس شده‌اند این در حالی است که از سایر گروه‌های مستقل و اصلاح طلب تنها 56 نفر به مجلس راه یافته‌اند.

کیانی ابراز کرد: این انتخاب ملت پیام‌های مهمی در پی دارد و آن این است که مردم خواهان خدمت بوده و در این میان بهترین خدمتگزاران خود را نسل جوان انقلابی یافته اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی همدان گفت: این انتخابات حجت را بر تمام منتخبین به ویژه منتخبین جبهه انقلاب تمام کرد که در این دوره 4 ساله با تدوین و تصویب قوانین راهگشا و نظارت دقیق بر سایر قوا جلوی فساد، رانت خواری و بی‌تدبیری را گرفته و تحول مهمی در اقتصاد کشور ایجاد نمایند.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم با حضور جمع کثیری از انقلابیون باید با استفاده از ظرفیت‌های بزرگ داخلی در صدد رفع مشکلات معیشتی و بیکاری مردم بوده و یک بار دیگر امید را به ملت عزیز برگرداند.

کیانی گفت: انتظارات دیگر ملت از آنها تبعیت محض از ولایت، حفظ وحدت، دشمن شناسی و تشخیص خودی از غیر خودی، مقابله با نظام سلطه و ارتقاء عزت ملی در روابط با کشورها است.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: توجه ویژه به عملیاتی کردن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی و سایر اسناد بالا دستی از قبیل سند چشم انداز بیست ساله، سند ششم توسعه و جهادی عمل نمودن از دیگر درخواست‌های مردم از مجلس یازدهم است.

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: منتخبین ملت فعال فرهنگی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود