Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تمرین امروز تیم فوتبال استقلال لغو شد و همین باعث عصبانیت مجیدی شده است. تاریخ انتشار: 11:43 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۵۱۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در حالی که قرار بود تمرین تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی فردا (پنج‌شنبه) مقابل گل‌گهر سیرجان امروز (چهارشنبه) برگزار شود، به دلیل اینکه زمین برای برگزاری تمرین وجود ندارد، لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله به شدت باعث ناراحتی فرهاد مجیدی شده است، به خصوص اینکه آبی‌پوشان روز گذشته نیز تمرین خود را در سالن وزنه برگزار کردند.

تیم استقلال قرار است فردا در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر باید به مصاف گل‌گهر سیرجان برود.

بیشتر بخوانید: پشت پرده معطل کردن مظلومی برای سرپرستی در استقلال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان

 گل‌گهر سیرجان در حالی مقابل استقلال خوزستان به تساوی رضایت داد که تا وقت‌های تلف‌شده برنده میدان بود.

به گزارش تسنیم، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهیدحاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی 2 - 2 رضایت داد.

 سعید سحرخیزان در دقیقه 56 و  قائم اسلامی‌خواه در دقیقه 90 برای میزبان گلزنی کردند تا تیم اوزونیدیس در آستانه کسب سه امتیاز قرار بگیرد. گل‌گهر تا دقیقه 90 برنده بازی بود تا اینکه آسو رستم در دقیقه 2+90 و محمود مطلق‌زاده در دقیقه 4+90 برای استقلال خوزستان گلزنی و بازی را به تساوی کشاندند.

قضاوت این مسابقه برعهده محمدرضا تارخ بود که به علیرضا خوشکفا، پیمان رنجبری و محمد آبشک بازیکنان استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

شاگردان اوزونیدیس در چهار مسابقه اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محسن فروزان قراردادش با گل گهر سیرجان را فسخ کرد کنایه سنگین سرمربی گل گهر به تساوی با استقلال

دیگر خبرها

  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال