Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@00:12:02 GMT

بازگشت دایناسورها به «پارک ژوراسیک»

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۹۳۲۴

کالین ترورو در صفحه شخصی خود از آغاز ساخت پروژه « پارک ژوراسیک ۳ » خبر داد و عنوان ششمین فیلم از مجموعه فیلم‌های «ژوارسیک» را «سلطه» گذاشت.

اخبار فرهنگ و هنر - این نام از کتاب مقدس (Bible) اقتباس شده که در آن خداوند عنوان می‌کند فرمانروایی و سلطه زمین را به انسان داده داده است. به نظر می‌رسد این فیلم رویداد‌های پس از فیلم «دنیای ژوارسیک: سقوط پادشاهی» را که در سال ۲۰۱۸ ساخته شده بود، روایت کند که در آن دایناسور‌ها از اسارت آزاد می‌شوند و به مکان‌های مختلف دنیا می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترورو، بعد از آنکه جی.‌ای بایونا فیلم سینمایی «سقوط پادشاهی» را کارگردانی کرده بود، با فیلم سینمایی «سلطه» دوباره روی صندلی کارگردانی نشسته است. او همچنین فیلمنامه را به همراه امیلی کارمیش با اقتباس از داستانی به قلم درک کانلکی نوشته است. ترورو به همراه استیون اسپیلبرگ تهیه کنندگان اجرایی پروژه هستند.

کریس پرت و دالاس هاوارد برای نقش آفرینی در این فیلم سینمایی بازگشته اند و جف گلدبلوم و سم نیم نقش‌های خود را که پیش از این در فیلم اصلی محصول ۱۹۹۳ بازی کرده بودند، ایفا خواهند کرد.

فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک در سال ۲۰۱۵» در حدود ۱.۷ میلیارد دلار فروخت و دنباله آن نیز در سال ۲۰۱۸ با بودجه گزارش شده ۱۷۰ میلیون دلاری، به فروش ۱.۳ میلیارد دلاری رسید. تمامی فیلم‌هایی که از این مجموعه منتشر شده در مجموع بیش از ۵ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروخته اند.

کمپانی یونیورسال ۲۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۳۱ خرداد ۱۴۰۰) را تاریخ اکران فیلم «دنیای ژوراسیک: سلطه» در نظر گرفته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پارک ژوراسیک ۳ سلطه یونیورسال پارک ژوراسیک سینمای هالیوود فیلم تخیلی فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج در بخش مردان با حضور ۹ تیم از ۶ استان در سالن فدراسیون شطرنج برگزار شد که در پایان تیم قهرمان دنیای فلز گیلان با کسب ۱۱ امتیاز به مقام سوم رسید.
تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز قهرمان شد و تیم پیکار افکار لرستان با ۱۳ امتیاز مقام دوم را به دست آورد.
بازیکنان تیم قهرمان دنیای فلز گیلان در این مسابقات استاد فیده رضا مهدوی، آریا امیدی، رامتین طاووسی راد، سید علیرضا حسینی و رضا صادقی بودند.
مربیگری و سرپرستی تیم را هم مرتضی صادقی بر عهده داشت.

دیگر خبرها

  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • ۳۰ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE
  • سلطه شیر بختیاری بر کشتی جهان؛ میرزازاده غول ترکیه‌ای را به زیر کشید
  • رکوردهای جالب و ماندگار در دنیای فوتبال / فیلم
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • در دنیای شیاطین سرخ، تنها یک سر الکس فرگوسن وجود دارد! / انیمیشن عمر مومنی
  • ایهود باراک: نتانیاهو برای حفظ قدرت تحت تاثیر وزرای سلطه جو قرار دارد