Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@00:37:32 GMT

برج میلاد تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۹۳۵۳

برج میلاد تعطیل شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مصطفی کاظمی مدیرکل دفتر شهردار تهران در نامه ای خطاب به جوادی یگانه معاون اجتماعی شهردار تهران و حسینی توسل مدیرعامل برج میلاد از این دو مسئول خواسته است تا تمام برنامه های بخش گردشگری و تفریحی مجموعه برج میلاد را تعطیل کنند.

در نامه مصطفی کاظمی خطاب به جوادی یگانه و رئیس برج میلاد آمده است:

نظر به ضرورت پیشگیری و کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا در سطح شهر تهران و با عنایت به مراجعه روزانه گردشگران خارجی و داخلی به مجموعه برج میلاد و ضرورت تصمیم گیری به موقع و موثر در خصوص حفظ سلامت شهروندان عزیز تهرانی ضروری است تا اطلاع ثانوی نسبت به لغو برنامه ها کنسرت ها و همایش ها و تعطیلی تمام بخش های گردشگری و تفریحی مجموعه برج میلاد اقدام لازم صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

20 / 20 برج میلاد فعالیت های تفریحی و گردشگری برج میلاد تعطیلی برج میلاد مصطفی کاظمی مدیرکل دفتر شهردار تهران جوادی یگانه معاون اجتماعی شهردار تهران حسینی توسل مدیرعامل برج میلاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: برج میلاد تعطیلی برج میلاد مصطفی کاظمی مدیرکل دفتر شهردار تهران جوادی یگانه معاون اجتماعی شهردار تهران حسینی توسل مدیرعامل برج میلاد شهردار تهران برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود

شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، خبر داد:  امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (‌چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) هیات دولت، گفت: امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به خصوصی سازی فروشگاه شهروند، گفت: فروشگاه شهروند برای خصوصی‌سازی در بورس عرضه می‌شود.

شهردار تهران تاکید کرد: سال گذشته ۶۰ دستگاه پله برقی تولید داخل برای مترو خریداری و نصب آنها آغاز شده است.

شهردار تهران همچنین طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

زاکانی تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • سحرگاه بیم و امید ۴محکوم به مرگ پای چوبه دار
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • تعطیلی یا انزوای خودخواسته؛ هماهنگی با دنیا را فدای چه کردند | کجای کره‌زمین پنج‌شنبه‌ تعطیل است؟
  • سایه‌روشن ویکند دوروزه بانک‌ها