Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@06:26:01 GMT

اردوی راهیان‌نور تا اطلاع ثانوی لغو شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۹۴۰۰

اردوی راهیان‌نور تا اطلاع ثانوی لغو شد

اردوی راهیان‌نور تا اطلاع ثانوی لغو شدمسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور لغو شد، اردوهای مذکور تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.

رسول اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، به‌علت لغو اردوی راهیان‌نور در استان زنجان اشاره و اظهار کرد: علت لغو اردوی راهیان‌نور در استان زنجان، به علت وجود بیماری کرونا در کشور و همچنین مقابله با این بیماری و پیشگیری از شیوع آن اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به منظور حفظ سلامتی زائران راهیان‌نور و برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا، مقرر شد تا سفر و اعزام‌های گروهی راهیان‌نور (با اتوبوس، مینی‌بوس و قطار) برای بازدید از یادمان‌های مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس تا اطلاع ثانوی متوقف شود، عنوان کرد: هدف اصلی اردوهای راهیان‌نور، زنده کردن یاد شهدا در دل‌ها و جان‌های افراد است. این بدین معنی نیست که صرفا اظهار علاقه به شهدا کنیم بلکه باید این علاقه در عمل و زندگی انسان هم تبلور یابد.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه کسی که یاد شهدا در دلش زنده‌ می‌شود، درمی‌یابد که باید راه شهدا را ادامه داد و وظیفه‌اش را در مقابل این امانت عظیمی که با خون این همه شهید به‌ دست‌ آمده، بشناسد و در راستای آن همت گمارد، خاطرنشان کرد: باید راه و رسم شهدا را به‌عنوان الگوهایی معرفی کنیم که از همه چیز خود گذشتند تا حرف امام‌شان زمین نماند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اردوی راهیان نور کرونا اردوی راهیان نور تا اطلاع ثانوی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا

به گزارش خبرنگار مهر، در بیانیه ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا به مناسبت شب انتقام از اشغالگران صهیونیستی آمده است: سحرگاه دیشب، شب تجدید میثاق با امام روح‌الله، خمینی کبیر, شب یادبود فرزندان روح الله، شب حاج احمد متوسلیان‌ها؛ شب همت‌ها و باقری‌ها؛ شب زین‌الدین‌ها و بروجردی‌ها؛ شب کاظمی‌ها و باکری‌ها؛ شب آوینی‌ها، خرازی‌ها؛ شب حججی‌ها و تهرانی مقدم‌ها؛ شب چمران‌ها، صیادها و بالاخره شب به ثمر نشستن مجاهدت‌های سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بود و فرزندان روح‌الله حماسه آفریدند و بار دیگر با امامین انقلاب تجدید عهد کردند.

در این بیانیه آورده شده است: رژیم اشغالگر قدس با ابابیل سپاه آخرالزمانی سیدالشهدا درهم کوبیده شد. حضرت روح‌الله وعده فتح قدس از کربلا داد و فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد. سحرگاه دیشب، صدای لبیک یا حسین (ع) در قدس طنین‌انداز شد و غزه نام حسین (ع) را فریاد زد و جهان به کربلا سجده و عشق در عاشورا دلنوازی کرد و راز کربلا هویدا شد.

در ادامه آمده است: جنگ ما، جنگ مکتب ماست علیه تمامی ظلم و جور و این جنگ سلاح نمی‌شناسد، این جنگ محصور در مرز و بوم نیست زیرا جنگ ما، جنگ قداست، عزت و شرف و استقامت علیه نامردمی‌هاست و امروز روزی پُرنشاط برای همه آزادگان عالم است.

همچنین تصریح شده است: ای مسلمانان و آزادگان عالم! در این بُرهه از تاریخ که سرنوشت جهان و مستضعفان عالم رقم می‌خورد بر همه تکلیف است که با تمام قدرت و توان در هر چه باشکوه برگزار شدن اربعین حسینی (۱۴۰۳ شمسی) کوشا باشیم و آگاه باشیم که راه قدس از کربلا و از مسیر آخر الزمانی اربعین می‌گذرد.

در پایان بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا تصریح شده است: نقشه راه را حضرت روح الله چهار دهه قبل ترسیم کرد و لشکر ۲۰ میلیونی مستضعفین عالم از کربلا به قدس می‌رسد و پیام روح‌الله به منصه ظهور رسید و به عالم ارسال شد و ما راست‌قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند و ما همه در رکاب امام عشق هستیم و بار دیگر عهد می‌بندیم که برای دفاع از مظلومان عالم به فرمان ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، تا آخرین نفس ایستاده‌ایم.

کد خبر 6078306

دیگر خبرها

  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • تعطیلی سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی + عکس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • آخرین وضعیت پروازی فرودگاه‌های استان کرمان