Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با بیان اینکه تعطیلی مراکز معاینه فنی به دلیل موضوع کرونا نداریم، گفت: تمهیدات لازم در مراکز معاینه فنی جهت مقابله با کرونا انجام شده است.

حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تمهیدات مراکز معاینه فنی جهت مقابله با کرونا و برنامه‌های این ستاد اظهار داشت: خدمات در مراکز معاینه فنی مشابه قبل ارائه می‌شود و اقدامات لازم جهت مقابله با کرونا طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و شهرداری تهران انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تغییر ساعات کاری در مراکز معاینه فنی نداریم،‌گفت:‌هیچ مرکزی نیز در تهران مربوط به معاینه فنی خودروها تعطیل نشده است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: ضدعفونی کردن مراکز معاینه فنی انجام گرفته به ویژه در بخش‌هایی که احتمال تماس با افراد وجود دارد که جزئیات آن را شهرداری تهران به عنوان ستاد مرکزی ا علام می‌کند.

مقدم اعلام کرد: از اول فروردین سال 99 خودروهای مدل سال 94 به بالا مشمول معاینه فنی می‌شوند که تعدادشان حدود 200 تا 300 هزار خودرو است و اگر فعالیت مراکز معاینه فنی را محدود کنیم رانندگان این خودروها دچار مشکل می‌شوند و جریمه برای آنها اعمال می‌شود.

وی گفت: بر همین اساس موظف هستیم که خدمات مربوطه را در مراکز معاینه فنی ارائه دهیم تا رانندگان برای سال جدید گواهی معاینه فنی خودروهایشان را دریافت کرده باشند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت:‌از ابتدای سال حدود یک میلیون و 100هزار خودرو معاینه فنی آنها در پایتخت انجام گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران وزارت بهداشت معاینه فنی مراکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران از کمباین‌های دارای معاینه فنی استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سهراب سهرابی، مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی برآورد کرد ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال زراعی جاری تولید و حداقل ۱۰.۵ میلیون تن خرید تضمینی انجام شود.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با شرکت بازرگانی دولتی ایران و مجموعه وزارت جهاد کشاورزی انجام شده و بیش از ۱۱۰۰ مرکز خرید تضمینی، آماده تحویل گندم کشاورزان است.

وی میزان خرید تضمینی گندم در سال زراعی گذشته را ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تن عنوان و اظهار کرد: با این روند در یک برنامه دو تا سه ساله به خودکفایی پایدار گندم خواهیم رسید.

سهرابی افزود: گندم مورد نیاز کشور سالانه ۱۲ میلیون تن است.

وی درباره برداشت گندم در سال زراعی جاری گفت: برداشت نخستین خوشه‌های طلایی گندم از روزهای هفتم، هشتم و نهم فروردین در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

سهرابی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات برداشت گندم در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، جنوب کرمان، جنوب استان فارس، ایلام و خوزستان آغاز شده و برداشت این محصول در کشور تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

توصیه به گندم‌کاران

این مسؤول دولتی با اشاره به اینکه بیش از ۲۱ هزار کمباین آماده ارائه خدمات به کشاورزان است، توصیه کرد: کشاورزان در برداشت محصول از کمباین‌هایی که معاینه فنی دارند و ریزش کمتری دارند، استفاده کنند و همچنین محصولات را هنگام شامگاه برداشت نکنند.

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی در همین حال از کشاورزان خواست با توجه به ادامه بارش‌ها و افزایش بیماری‌ها و آفات گندم مانند زنگ زرد و سفیدک پودری، به مراکز خدمات کشاورزی و کلینیک‌های گیاه‌پزشکی مراجعه و طبق دستورالعمل‌ها مبارزه را انجام دهند.

وی توصیه کرد آبیاری مزارع در اراضی آبی نیز بر اساس دستورالعمل‌ها و در زمان‌های متناسب با افزایش دما و خشکی انجام شود.

سهرابی در همین حال افزود: مدیریت تغذیه گیاهی در مرحله داشت به ویژه در مناطق معتدل و اقلیم‌های سرد کشور مهم است و عملیات مصرف کودهای پتاسه و سولفات آمونیوم و ریزمغذی‌ها باید اجرا شود.

وی ادامه داد: کشاورزان با توجه به نقش مواد آلی خاک و حفظ بقایای گیاهی در افزایش حاصلخیزی خاک، کاهش فرسایش آبی و بادی، صرفه‌جویی در مصرف آب و افزایش عملکرد در بلندمدت به هیچ وجه پس از برداشت محصول گندم، بقایای گیاهی را آتش نزنند و با مشورت کارشناسان و محققان در اراضی آبی اقدام به کشت مستقیم در بقایای گیاهی کنند.

سهرابی دلیل نامگذاری یک روز در تقویم رسمی کشور با عنوان «گندم و نان» را به دلیل اهمیت آن در زنجیره غذایی انسان‌ها و در امنیت غذایی دانست.

کد خبر 6082418

دیگر خبرها

  • گندم‌کاران از کمباین‌های دارای معاینه فنی استفاده کنند
  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد