Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@21:09:53 GMT

ریلمی ۶ و ریلمی ۶ پرو معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۹۵۳۱

ریلمی ۶ و ریلمی ۶ پرو معرفی می‌شود

براساس آخرین توییت منتشر شده از سوی مدیر عامل ریلمی هند و همچنین توییت و تصویر منتشر شده از " realmemobiles"، گوشی‌های هوشمند ریلمی ۶ و ریلمی ۶ پرو به زودی معرفی می‌شود.

به گزارش ایمنا، "ماداو شث"، مدیرعامل ریل‌می هند در آخرین توئیت خود تأیید کرد گوشی‌های هوشمند ریلمی ۶ و ریلمی ۶ پرو به‌زودی معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در متن توییت خود نوشته است که گوشی‌های هوشمند ریلمی و نسخه‌های پرو آن توانسته‌اند در عرض ۱۸ ماه، رضایت بیش از ۹ میلیون کاربر را جلب کنند.

واترمارک روی تصویر تأیید می‌کند که گوشی هوشمند میان رده جدید ریلمی با چهار دوربین در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، رونمایی خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان معرفی و مشخصات دستگاه‌های جدید ریلمی مطرح نشده که انتظار می‌رود طی روزهای آتی اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های هوشمند جدید سری ریلمی ۶ منتشر شود.

چند روز قبل نیز گوشی هوشمند ریلمی ۶i، اقتصادی‌ترین گوشی هوشمند عضو سری ریلمی ۶ در FCC رویت شد. ریلمی ۶i احتمالاً با چهار دوربین در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی و پورت microUSB به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: زومیت

کد خبر 412389

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی گوشی تلفن همراه گوشی موبایل گجت های جدید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی های هوشمند هوشمند ریلمی ریلمی ۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد

برند آیکو سه گوشی هیجان‌انگیز رونمایی کرد که یکی از آن‌ها رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیکو همان‌طورکه وعده داده بود، امروز سه گوشی آیکو Z9 و Z9x و Z9 توربو را رونمایی کرد. Z9 توربو که پرچم‌دار این خانواده محسوب می‌شود، به پردازنده‌ای قدرتمند مجهز است و ردمی توربو ۳ را به رقابت می‌طلبد.

زد ۹ توربو از صفحه‌نمایش ۶٫۷۲ اینچی اولد با وضوح 1.5K و حداکثر روشنایی ۴٬۵۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌گیرد. این نمایشگر از حسگر اثرانگشت و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

فریم تخت و ماژول دوربین مربعی‌شکل گوشی جدید آیکو را پیش‌تر در آیکو ۱۲ دیده بودیم. Z9 توربو به‌لطف گواهی IP64 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

جدیدترین گوشی ویوو در پنل پشتی دو دوربین دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (حسگر سونی IMX882) با پشتیبانی از OIS و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی می‌شود.

Z9 توربو در زیر بدنه‌اش از پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ میزبانی می‌کند و با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراهی می‌شود.

آیکو برای گوشی جدیدش سیستم خنک‌کننده محفظه‌ی بخار برای دفع گرما در نظر گرفته است. Z9 توربو انرژی خود را از باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (با پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ معکوس سیمی ۷٫۵ وات) می‌گیرد. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری OriginOS 4 عرضه می‌شود.

موتور ویبره خطی و وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵٫۴ از دیگر ویژگی‌های جدیدترین میان‌رده‌ی آیکو محسوب می‌شوند.

قیمت آیکو Z9 توربو در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۲۷۵ دلار است. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ به حدود ۳۵۸ دلار می‌رسد.

کد خبر 747755

دیگر خبرها

  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!