Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@06:29:48 GMT

کدام یک از پروازهای خارجی لغو شدند؟

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۹۶۲۱

کدام یک از پروازهای خارجی لغو شدند؟

  اطلاعات پرواز فرودگاه امام خبر داد: تا اطلاع ثانوی پرواز‌های تفلیس گرجستان و سلیمانیه (کردستان عراق) و بغداد و نجف و استانبول لغو شده است.

برای اطلاع از وضعیت جدید پرواز‌ها هر ۱۲ ساعت یک بار تماس بگیرید.

هم اکنون هنگام تماس با اطلاعات پرواز فرودگاه امام معمولا ۲۰ یا ۲۹ نفر در لیست انتظار هستند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر ویروس کرونا پرواز خارجی فرودگاه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد

محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور لغو و عملیات پروازی این فرودگاه‌ها آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، ابراهیم مرادی - عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد - با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری کلیه محدودیت‌های پروازی مهرآباد کنسل شده و از ساعت۵:٣٠ صبح فرایند پذیرش مسافری این فرودگاه آغاز شده است، اعلام کرد: رفع تعلیق مشمول تمام فرودگاه‌های ذکرشده در پیام های قبلی هوانوردی نیز می‌شود.

همچنین فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد که از ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه (۲۷ فروردین۱۴۰۳) پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی برقرار می‌شود.

گفتنی است؛ مسافران برای دریافت بلیت جایگزین پروازهای باطل‌شده به مرکز پاسخ گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت تماس حاصل کنند. 

همچنین مسافران جهت اطلاع از وضعیت پروازها می‌توانند از سایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir  و تلفن‌های  مرکز تلفن شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه‌روز به شماره‌های  0215100118 ,0215100111, 096330 اطلاعات پروازها را کسب کنند.

مسافران شرکت هواپیمایی ایران‌ایر نیز در روز دوشنبه (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)  با عنایت به تغییر برنامه پروازهای این شرکت لطفا قبل از عزیمت به فرودگاه امام (ره) با مرکز پاسخگویی هما تماس حاصل کنند.

به گزارش ایسنا، به دنبال عملیات گسترده شنبه شب جمهوری اسلامی ایران که در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوریاسلامی ایران در سوریه اتفاق افتاد، پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) و برخی دیگر از فرودگاه‌های غرب کشور ۶ صبح امروز باطل شده بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ◄ برای اطلاع از وضعیت پروازها با چه شماره هایی تماس بگیریم؟
  • پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • محدودیت پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد
  • با رفع محدودیت های پروازی فرودگاه امام عملیاتی می شود
  • لغو تمام پروازهای فرودگاه مشهد
  • لغو تمامی پروازهای فرودگاه مشهد به جنوب و غرب کشور
  • لغو چند پرواز فرودگاه رشت
  • لغو تمام پروازهای فرودگاه مشهد به جنوب و غرب کشور
  • پروازهای فرودگاه مشهد به غرب و جنوب کشور لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه ۲۶ فروردین