Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۱ تهران گفت: مناسب سازی ساختمان‌های اداری، بوستان‌ها و معابر در بخش مرکزی شهر تهران با هدف فراهم شدن زیر ساخت‌های ورود معلولان و سالمندان به جامعه و استقلال نسبی این شهروندان از سوی معاونت فنی و عمرانی در دست اجراست. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، محمد علی شاه حسینی در تشریح پروژه‌های عمرانی محله‌های مرکزی پایتخت، توجه به انسان محوری و ارتقای کیفیت زندگی را از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری بر شمرد و افزود: به منظور تساوی حقوق شهروندی تمامی افراد جامعه، فراهم شدن زیر ساخت‌های ورود معلولان و سالمندان به جامعه، استقلال نسبی و عدالت اجتماعی عملیات مناسب سازی ساختمان‌های اداری شهرداری، بوستان امیریه، بوستان مهر، مناسب سازی سرای محله سلامت و خیابان کارگر جنوبی طی یک سال گذشته انجام شده است و تا پایان اسفند ماه سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاه حسینی ادامه داد: آماده سازی محیط شهر برای استفاده افراد کم توان جسمی و معلولان در برنامه‌های معاونت فنی و عمرانی این منطقه قرار دارد تا این افراد نیز بتوانند مانند سایر شهروندان از تمامی امکانات شهر استفاده کنند.   او خاطرنشان کرد: عملیات مناسب سازی خیابان کارگر جنوبی حد فاصل خیابان جمهوری تا چهارراه لشکر در هر ۲ ضلع به متراژ ۳۱۰۰ متر طول انجام شده است.   معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۱ همچنین با اشاره به اجرای پروژه‌های تراش و روکش مکانیزه و درزگیری معابر در خیابان‌های جمهوری، مولوی، ابوسعید و.. عنوان کرد: به منظور ارتقای کیفی منظر شهر و افزایش ایمنی عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه این پروژه از یک سال گذشته در شریان‌های درجه یک و دو منطقه به اجرا در آمده است که موجب جلوگیری از خرابی وسایل نقلیه ناشی از دست انداز‌ها، کاهش تصادفات، کاهش آلودگی هوا، کاهش اتلاف منابع و انرژی و کاهش آلودگی بصری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهر تهران منطقه 11 روکش مکانیزه فنی و عمرانی مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛فرماندار شهرستان فلاورجان در حاشیه بازدید از طرح تعریض پل فلاورجان در اتوبان ذوب آهن، محل تامین اعتبار این طرح را با برآورد ۵۶۰ میلیارد ریال را از طریق بودجه‌های ملی و استانی بیان کرد و افزود:تا کنون ۳۰ درصد از اجرای این طرح پیشرفت فیزیکی داشته که با تلاش شبانه روزی مرحله اول آن تا پایان سال جاری و مرحله بعدی در ۶ ماهه سال آینده بهره برداری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • حذف مزاحمان از پیاده روهای شهر | ۲۰۰ کیلومتر از پیادروهای پایتخت مناسب سازی شدند
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر