Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:15:43 GMT

آخرین فرصت برای معافیت تحصیلی سربازان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۹۶۷۱

آخرین فرصت برای معافیت تحصیلی سربازان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحمان علیدوست در تشریح این خبر اظهار کرد: در برخی موارد مشاهده می‌شود بعضی از مشمولان به دلیل عدم آگاهی از ضوابط و مقررات نحوه صدور معافیت تحصیلی، با ممنوعیت ادامه تحصیل از سوی وظیفه عمومی مواجه شده اند و هم اکنون نیز در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند که این سازمان در راستای مساعدت به این عزیزان و رفع مشکل آنان حداکثر تا پایان سال جاری فرصت داده تا نسبت به ثبت درخواست خود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دانشجویان مشمولی که در فرصت در نظر گرفته شده برای دریافت معافیت تحصیلی اقدام نکنند با محرومیت ادامه تحصیل مواجه می‌شوند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: مشمولان غیر غایبی که در مقاطع مختلف دانشگاهی پذیرفته می‌شوند، می‌بایست با تکمیل برگ درخواست معافیت تحصیلی از سوی دانشگاه، برای اخذ معافیت تحصیلی به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ شهرستان محل تحصیل مراجعه و پس از بررسی وضعیت تحصیلی دانشجو از سوی وظیفه عمومی شهرستان محل تحصیل، معافیت تحصیلی برای آن مقطع صادر می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به بخش خدمات الکترونیکی پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir از آخرین وضعیت معافیت تحصیلی خود مطلع شوند.

کد خبر 4863731

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان وظیفه عمومی ناجا معافیت سربازی سربازی معافیت تحصیلی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش انتخابات 98 قوه قضاییه دستگیری سارق شهر تهران محسن حاجی میرزایی محسن هاشمی نیروی انتظامی آتش نشانی علی اعطا وضعیت راهها حجت نظری معافیت تحصیلی وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تحرکات خلاف موازین شرع در جشن نوروز شناسایی می‌شوند | ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به حواشی اخیر برپایی چند تجمع غیرقانونی در غرب استان، گفت : طی روزهای گذشته چند تجمع غیرقانونی با فراخوان‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با نام جشن نوروزی در چند نقطه از غرب استان برگزار شد.

وی افزود: متاسفانه در این تجمعات برخی از افراد منتسب به گروهک‌های معاند با سوء استفاده از این فرصت، اقدام به نمایش نمادهای این گروهک نموده و از سویی حرکاتی خلاف موازین شرع و حرمت ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما برگزاری هرگونه مراسم باید در کمال امنیت و در چهارچوب موازین شرعی و قانونی باشد.

مدعی العموم استان خاطرنشان کرد: بدنبال این اقدامات دستگاه قضایی دستورات لازم جهت شناسایی عاملان مرتبط با گروهک‌های تجریه طلب و فرصت طلب خارج نشین را آغاز کرده است .

کد خبر 841008 برچسب‌ها ماه رمضان خبر ویژه دادستانی نوروز استان کرمانشاه رمضان

دیگر خبرها

  • این افراد از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • این گروه از مشمولان از خدمت سربازی معاف شدند
  • جزئیات مهم و فوری از سربازی ۱۴۰۳/ کسر خدمت سربازی به ۱۴ ماه برای چه کسانی است؟
  • این افراد از خدمت سربازی معاف شدند
  • تشریح مشوق‌های قانونی سربازان وظیفه از زبان معاون فراجا | جزئیات کسر خدمت و معافیت ها
  • گلستان از امن ترین استان های کشور است/تشریح مشوق های قانونی برای سربازان وظیفه
  • عاملان تحرکات خلاف موازین شرع در جشن نوروز شناسایی می‌شوند | ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما...
  • شناسایی عاملان تحرکات جشن نوروز
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته