Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های لیگ یکی فوتبال گیلان در هفته گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور به برگزاری دیدارهایشان بدون حضور تماشاگر شده و نتایجی ضعیف کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال تحت‌الشعاع کروناویرس بدون حضور تماشاگر با برگزاری ۹ دیدار آغاز شد و سه تیم گیلانی داماش، سپیدرود و ملوان با دوشکست و یک تساوی نتایجی فاجعه‌بار کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحمیل نخستین شکست خانگی داماش گیلان در غیاب تماشاگران تیفوسی!

داماش گیلان هوادار محورترین تیم لیگ یکی فوتبال ایران قلمداد می‌شود؛ این تیم پیش از آغاز هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک در ۱۳ دیدار خانگی خود موفق به کسب هشت پیروزی و چهار تساوی شده و به همراه گل ریحان البرز تنها تیم بدون شکست در دیدارهای خانگی به شمار می‌رفت.

لاجوردی پوشان شهر باران در حالی با کسب ۲۸ امتیاز در جدول دیدارهای خانگی در رده سوم حضور داشتند نتایجی متفاوت در دیدارهای دور از خانه کسب کرده و در ۱۲ دیدار تنها موفق به کسب چهار تساوی شده و هشت بار طعم تلخ شکست را چشید؛ نیم‌نگاهی به نتایج ضعیف داماش در دیدارهای خارج از خانه نشان از تأثیر بالای هواداران داماشی در دیدارهای خانگی این تیم دارد.

داماش در هفته بیست و پنجم بالاجبار و به دلیل مقابله با شیوع کرونا ویروس در ورزشگاه خالی از تماشاگر سردار جنگل رشت به مصاف تیم فوتبال مس رفسنجان رفته و نخستین شکست خانگی این تیم با نتیجه سه بر یک رقم خورد.

شکست لشکر نصفه و نیمه داماش زنگ خطر را برای این تیم به صدا درآورده و اگر کسب امتیازات نیم‌فصل نخست این تیم نبود، داماش را باید یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته دوم قلمداد می‌کردیم، پسران شهر باران در فصل جدید تنها پنج درصد مطالبات مالی خود را دریافت کرده و به همین دلیل تنی چند از بازیکنان در دیدار مقابل مس رفسنجان حضور پیدا نکردند.

سپیدرود بازنده دوئل انتهای جدولی‌ها

تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز به‌سان دیگر تیم شهر باران نتوانست در هفته بیست و پنجم در ورزشگاه هفت‌تیر بابل به توفیقی دست پیدا کند؛ شاگردان دست‌نشان در حالی مقابل رایکا بابل تن به شکست سه بر دو دادند که رقیب بابلی در پنج دیدار گذشته خود از کسب پیروزی بی‌نصیب مانده بود.

شکست دور از خانه برای سرخ‌ها علاوه بر سقوط این تیم به رده هفدهم جدول هجده تیمی، تلفاتی نیز برای این تیم در پی داشته و به گفته رادنی دیدار، مسؤول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت چهار تن از بازیکنان این تیم در بازگشت به رشت خود را به درمانگاه معرفی کرده و مشکوک به ویروس کرونا هستند.

سپیدرود رشت در هفته بیست و چهارم نیز به دلیل بارش برف نتوانست مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت مسابقه دهد و با یک دیدار کمتر نسبت به سایر رقبا با کسب ۲۳ امتیاز در مکان هفدهم جدول قرار گرفت؛ فاصله این تیم با منطقه سبز (آخرین تیمی که در لیگ یک باقی می‌ماند) تنها یک امتیاز است و نبرد تیم‌های قعر جدولی برای بقا داغ و داغ‌تر شده است.

دل‌خوش به تک امتیاز خانگی ملوان!

تیم فوتبال ملوان انزلی تک امتیاز هفته بیست و پنجم نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ یک را کسب کرد؛ این تیم در ورزشگاه خانگی تختی انزلی بدون حضور هوادارانش مقابل نود ارومیه تیم تازه تأسیس و سوم جدول به‌تساوی بدون گل رسید تا فوتبال گیلان دست‌خالی هفته بیست و پنجم را ترک نکند!

ملوانان با کسب حداقل امتیاز خانگی موفق شدند مجموع امتیازات خود را به عدد ۲۴ رسانده و به مکان پانزدهم جدول صعود کنند؛ رقابت ملوان، سپیدرود رایکا، نیروی زمینی و قشقایی برای بقا در لیگ یک جذاب و نفس‌گیر است و به نظر می‌رسد با نتایج ضعیف داماش، این تیم نیز به جمع کاندیداهای سقوط اضافه شود.

شاگردان محمد احمدزاده در پنج دیدار اخیر خود موفق به کسب یک پیروزی و سه تساوی شده و در یک دیدار تن به شکست دادند؛ کسب شش امتیاز در پنج دیدار نشان از پیشرفت ملوانان دارد و به نظر می‌رسد این تیم راه خود را پیداکرده است.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال:

آلومینیوم اراک ۱ – بادران تهران ۰

رایکا بابل ۳ – سپیدرود رشت ۲

مس کرمان ۲ – گل ریحان البرز ۰

داماش گیلان ۱ – مس رفسنجان ۳

ملوان انزلی ۰ – نود ارومیه ۰

سرخ‌پوشان پاکدشت ۲ – فجر شهید سپاسی شیراز ۱

قشقایی شیراز ۰ – استقلال خوزستان ۱

آرمان گهر سیرجان ۰ – خوشه طلایی ساوه ۰

علم و ادب تبریز ۰ – نیروی زمینی تهران ۳

به گزارش فارس، در پایان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال تیم‌های داماش با کسب ۳۲، ملوان با کسب ۲۴ و سپیدرود با کسب ۲۳ امتیاز به ترتیب در مکان‌های یازدهم، پانزدهم و هفدهم جدول ایستادند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: داماش گیلان ملوان انزلی سپیدرود رشت کروناویروس کرونا ویروس کرونا فوتبال گیلان سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

ایسنا/مرکزی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از برگزاری دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران خبر داد.

محمد رجائیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

وی گفت: پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت، با اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال می‌شود.

دبیر هیات فوتبال استان مرکزی نیز از برگزاری این دیدار بدون حضور بانوان خبر داد.

محسن صادقی افزود: سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیر ساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

وی گفت: در نامه سازمان لیگ تاکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است هر چه سریع‌تر سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی، نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)