Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، امیر مهدی‌زاده ملی‌پوش کاراته استان قم گفت: هفته گذشته متاسفانه در مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان در دوبی بااینکه از حریف جلو بودم از ناحیه زانو آسیب دیدم و همین اتفاق باعث شد نتوانم همراه تیم ملی به مرحله سوم این مسابقات در کشور اتریش بروم.

مهدی زاده اضافه کرد: لحظه‌ای که عکس بچه‌های تیم ملی را می‌دیدم که در اتریش هستند و برای مسابقه آخر هفته آماده می‌شوند، یک‌لحظه حسرت خودم و گفتم من هم باید آنجا کنار بچه‌ها می‌بودم، ولی سریع به خودم گفتم امیر مثبت فکر کن مهم این است که ان‌شاءالله در المپیک حضورداشته باشی و به این موضوع فکر کن و تمام تلاش خود را برای مسابقات گزینشی المپیک در اردیبهشت‌ماه آینده انجام بده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین مرحله لیگ جهانی کاراته‌وان از روز جمعه نهم اسفندماه به مدت سه روز در شهر سالزبورگ اتریش برگزار می‌شود و درحالی‌که ۶۲۵ کاراته‌کا از ۸۸ کشور دنیا در آن حضور دارند، اما امیر مهدی‌زاده ملی‌پوش کاراته قم به دلیل آسیب‌دیدگی از حضور در این رقابت‌ها بازمانده و تنها شانس وی برای گرفتن سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو، مسابقات گزینشی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ است که باید جزو سه نفر برتر قرار بگیرد.

مهدی‌زاده که در کنار مدال‌های مختلف از مسابقات قهرمانی جهان، پیکار‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی، جام جهانی کاراته، لیگ جهانی و دانشجویان دنیا فقط مدال المپیک را در کارنامه پرافتخار خود ندارد، در پایان گفت: از همه هم‌وطنانم می‌خواهم برای تمام بچه‌ها و من دعا کنند که ان‌شاءالله در این مسیر بهترین نتایج را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاراته قم لیگ جهانی کاراته المپیک مهدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات انتخابی کشتی آمریکا در دو روز گذشته در پنسیلوانیا برگزار شد که با شکست چندین مدعی همراه بود.

بی‌شک مهم‌ترین کشتی برگزارشده بامداد امروز (2 اردیبهشت)، مبارزه بین دیوید تیلور و آرون باروکس بود، جایی که تیلور نتوانست مقابل حریف جوانتر خود کاری از پیش ببرد و طی دو مبارزه تن به شکست داد تا حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد.

مسابقات انتخابی کشتی آمریکا، خیلی شفاف و بدون ماده و تبصره هر سال برگزار می‌شود و هر قهرمانی که دو مبارزه از سه کشتی را به سود خود تمام کند، صاحب دوبنده تیم ملی این کشور خواهد شد.

به این ترتیب دیوید تیلور قهرمان المپیک 2020 توکیلو و صاحب چندین نشان طلای جهانی که تاکنون پنج بار موفق به شکست حسن یزدانی شده و تنها یک بار در جهانی اسلو مغلوبش شده بود، حضور در بازی‌های المپیک را از دست داد تا معمای او برای رکورددار کشتی ایران همچنان حل‌نشده باقی بماند.

از این سو البته امسال حسن یزدانی هم با حریف مدعی و گردن‌کلفتی چون کامران قاسم‌پور مواجه است و پیش از آن نیز باید کتف جراحی شده‌اش اجازه شرکت در مسابقات را به او بدهد.

باید دید بعد از تیلور که جای خود را به آرون باروکس داد، آیا حسن یزدانی می‌تواند از سد رقبای داخلی عبور کرده و خودش را به المپیکی که تیلور در آن حضور ندارد و محاسبات قبلی می‌گوید او در غیاب این کشتی‌گیر هیچ مانعی پیش روی خود برای رسیدن به طلای جهانی نمی‌بیند؛ برساند؟!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • بليت جديد براى نبرد جهانى تيم ملى ووشو صادر شد
  • معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد
  • ابهام در اعزام تیم ملی ووشو به گزینشی جام جهانی
  • ابهام در اعزام تیم ملی ووشو به مسابقات گزینشی جام جهانی
  • همدان میزبان ۴۵ داور جهانی در مسابقات کاراته کشور