Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@19:17:38 GMT

◄ تلاش برای بازگرداندن مسافران ایرانی از دبی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۰۱۴

◄ تلاش برای بازگرداندن مسافران ایرانی از دبی

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در تلاش برای برقراری پرواز به دبی برای بازگرداندن مسافران ایرانی هستیم.

رضا جعفرزاده در گفت گو با خبرنگار تین نیوز در خصوص آخرین وضعیت بازگرداندن مسافران ایرانی از دوبی عنوان کرد: در تلاش هستیم با برقراری پرواز بتوانیم مسافران ایرانی را به کشور برگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  در ادامه افزود: شرکت‌های هواپیمایی توانستند مسافران خود را از کشورهای حاشیه‌ای مانند ترکیه به کشور بازگردانند و در حال تلاش برای بازگشت مسافران ایرانی در دبی نیز هستیم.

وی گفت: اینکه مجوز پرواز به دبی به چه ایرلاینی داده شود مهم نیست؛ اکنون نگاه ما به این مسئله فراتر از سود اقتصادی نیست.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سؤال که برخی از ایرلاین ها همچنان برای ابطال پرواز جریمه کنسلی را اعمال می‌کنند، گفت: همان‌طور که وزیر راه و شهرسازی اشاره کردند و بنا به دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشوری به همه مدیران شرکت‌های هواپیمایی داخلی ابلاغ شد هیچ ایرلاینی حق دریافت جریمه کنسلی پرواز را ندارند.

جعفرزاده با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی طبق این دستورالعمل عمل می‌کنند، بیان کرد: اگر در موردی تخطی صورت گرفته است مسافر می‌تواند به سایت شرکت هواپیمایی مربوطه مراجعه کند و شکایت خود را در آنجا ثبت کند و نهایت از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری این مسئله را پیگیری کند.

اکرم فیض آبادی خبرنگار آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رضا جعفرزاده سازمان هواپيمايي کشوری سازمان هواپیمایی کشوری مسافران ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد

شرکت هواپیمایی آلمانی «لوفت هانزا» که پیش از این نیز پرواز‌های خود به تهران و بیروت را به حالت تعلیق درآورده بود، امروز (پنجشنبه) این تعلیق را تا آخر ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سخنگوی این شرکت تصریح کرد: «پرواز‌های ما به تهران و بیروت تا ۳۰ آوریل لغو شده است و ما همچنان از حریم هوایی ایران تا این تاریخ استفاده نخواهیم کرد».

این شرکت روز یکشنبه اعلام کرده بود که پرواز‌های خود به شهر‌های امان، بیروت، اربیل و تل‌آویو را دست کم تا روز دوشنبه لغو می‌کند.

نگرانی از تشدید تنش‌ها در غرب آسیا سبب شده که برخی از شرکت‌ها پرواز‌های خود را لغو کرده یا تغییر دهند. شرکت هواپیمایی هلندی «کی ال ام» و شرکت هواپیمایی استرالیایی «کانتاس» نیز هر دو پیش‌تر اعلام کردند که مسیر‌های پرواز خود را تغییر داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند