Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورزش کادر ویژه ای را به همین منظور در مجموعه ۵ سالن ورزشگاه آزادی مستقر کرد و اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری در این فدراسیون ها و اردوهای ملی مربوطه انجام شد.

بر این اساس در تمام مبادی ۵ سالن مجموعه ورزشی آزادی پزشک و پرستار مستقر شدند، کارکنان فدراسیون ها  از نظر دمای بدن بررسی شدند و مقرر شد این مهم هر روز انجام شده و هر گونه ورود و خروج به اردوهای تیم ملی با احتیاط های بهداشتی و هماهنگی کادر پزشکی مستقر شده انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش پیشگیری از کرونا ویروس در محل فدراسیون ها  با حضور پرسنل اداری مسئولین تیم های ملی و کادر آشپزخانه ارائه شد.

بر اساس این گزارش، کادر مستقر در مجموعه ۵ سالن ورزشگاه آزادی پیش از آغاز ماموریت، در دوره توجیهی شرکت کردند و نکات لازم توسط فرهاد مرادی شهپر، رئیس کمیته آموزش و مهرشاد پورسعید رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی به آنها یادآوری شد.

کد خبر 487168 برچسب‌ها كرونا در ايران ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران ورزش ۵ سالن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سفر ترکیه حضور داشت یکشنبه گذشته به کشور بازگشت. او قصد دارد قبل از سفر به همراه مجید جلالی به کوالالاممپور برای حضور در کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا دیداری با مهدی تاج رئیس فدراسیون داشته باشد.

در این دیدار قرار است علاوه بر ارائه گزارش به رئیس فدراسیون درباره برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بازی‌های خردادماه تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در خصوص بدهی‌های معوقه کادرفنی تیم ملی ایران نیز صحبت شود.

تاج که وعده پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای کادر فنی را داده است قصد دارد طبق درخواست قلعه نویی با مربیان فعلی تیم ملی ایران تمدید قرارداد کند. همچنین آنتونیو مانیکونه دستیار ایتالیایی او نیز قرار است به زودی قراردادش تمدید شود تا به فعالیت خود با این تیم ادامه دهد.

باید دید خروجی جلسه این دو نفر که به احتمال زیاد تا پایان هفته آینده برگزار می‌شود چه سرنوشتی را برای دستیاران داخلی و خارجی قلعه نویی رقم می‌زند.

کد خبر 6086714

دیگر خبرها

  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند