Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@22:51:13 GMT

عباس ایروانی، ابر مفسد اقتصادی کرونا گرفت؟

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۰۶۸

عباس ایروانی، ابر مفسد اقتصادی کرونا گرفت؟

باشگاه خبرنگاران: جلسه دوم رسیدگی به پرونده فساد مالی گروه عظام به مدیریت و رهبری عباس ایروانی در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

عباس ایروانی ابر مفسد اقتصادی صبح امروز در حالی با تأخیر در دادگاه حاضر شد که مشکوک به بیماری کرونا است.

بر اساس مشاهدات، وکیل او قصد داشت تا ایروانی از جلسه دادگاه خارج شود و به عکاسان و تصویربرداران هشدار داده شد که نزدیک این متهم نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس ایروانی فرزند رضا، فاقد سابقه کیفری، آزاد با قرار قبولی مالک شرکت‌های عظام است و حسب اطلاعات موجود برآیند دریافت تسهیلات توسط او رهبری می‌شد و بدون تودیع وثیقه و صرفا با تودیع سفته منابع کلان ارزی از کشور خارج شده است.

به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی از طریق تحصیل اموال و وجوه کلان به صورت نامشروع از بانک‌های مختلف از شبکه بانکی متهم است.

بنا به گفته نماینده دادستان بدهی عباس ایروانی ١٥ هزار و ٧٥٣ میلیارد و ٢٦٦ میلیون و ١١٥ هزار و ٤٢٨ تومان است.

با گذشت ۳۰ دقیقه از آغاز دادگاه، قاضی به علت شرایط جسمانی ایروانی، ختم جلسه را اعلام کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: عباس ایروانی ابر مفسد اقتصادی کرونا گروه عظام عباس ایروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرمسئول سابق ایسنا مجرم شناخته نشد

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: هیئت منصفه در پرونده مربوط به خبرگزاری ایسنا که به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد، به اتفاق آرا مهدی عرفاتی مدیرمسئول سابق این خبرگزاری را مجرم نشناختند.

میزان در خبری نوشت: اکبر نصراللهی اظهار کرد: در نخستین جلسه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در سال جدید که با حضور اعضای هیئت منصفه امروز در مجتمع شهید سلیمانی برگزار شد، پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی بررسی شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی با تشکر از رسانه‌ها در ادای مسئولیت‌های حرفه‌ای، دینی و ملی خود گفت: هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در پرونده مربوط به خبرگزاری ایسنا که به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد، به اتفاق آرا مهدی عرفاتی مدیرمسئول سابق این خبرگزاری را مجرم نشناختند.

وی تصریح کرد: امروز همچنین پرونده روزنامه سازندگی به ریاست قاضی کریمی و با حضور اعضای هیئت منصفه برگزار شد. اعضای هیئت منصفه بعد از استماع شکایت و دفاعیات فوق، مدیر مسئول سازندگی را با اکثریت مطلق آرا مجرم و با اکثریت آرا، وی را مستحق تخفیف دانسته‌اند.

نصراللهی در پایان گفت: رای دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های مهدی عرفاتی و سید افضل موسوی مدیر مسئول روزنامه سازندگی که جداگانه به ریاست قاضی کاشانکی در شعبه سوم و قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895423

دیگر خبرها

  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی
  • ایسنا تبرئه و سازندگی مجرم شد
  • مدیرمسئول سابق ایسنا مجرم شناخته نشد
  • بررسی پرونده «ایسنا» و «سازندگی» در دادگاه مطبوعات
  • رسیدگی به دو پرونده در اولین جلسه سال جدید دادگاه مطبوعات
  • بررسی پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی در دادگاه مطبوعات
  • حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
  • آغاز دوباره دادگاه منافقین از ۲۸ فروردین