Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:53:27 GMT

توقیف بیش از ۱۰ تن آرد قاچاق در مراغه

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۰۹۵

توقیف بیش از ۱۰ تن آرد قاچاق در مراغه

سرهنگ رمضان اللهوردیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از این خودرو، تعداد ۲۶۰ کیسه آرد ۴۰ کیلویی آرد  قاچاق و فاقد مدارک مثبته و خارج از شبکه توزیع به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون تومان کشف و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اللهوردیان اضافه کرد: یک نفر در این ارتباط دستگیر و به همراه خودرو و محموله توقیفی تحویل مقام قضایی شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر صنوف افزود: در این راستا،  اکیپ های نظارت بر اماکن عمومی از ۶۰ واحد صنفی از جمله قهوه خانه ها، رستوران ها و واحدهای صنفی بازدید کردند.

وی اضافه کرد: در این بازدید، هفت واحد صنفی متخلف برابر نظام صنفی پلمپ و برای پنج واحد متخلف دیگر نیز اخطاریه کتبی صادر شد.

وی با بیان اینکه برخورد با سودجویان اولیوت پلیس است گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه کالای قاچاق آذربایجان شرقی مراغه کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، کل بازرسی‌ها در این مدت ۸۷۰ هزار و ۸۹ مورد بوده که ۶۳۶ هزار و ۷۹۸ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع غذا انجام شده و ۸۵۵ هزار و ۴۶۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شده است.

بنا بر اعلام این مرکز در این مدت ۴۴۷ هزار و ۹۴۷ مورد کلرسنجی منابع آب آشامیدنی انجام شده و تعداد بازرسی بین راهی ۲۱ هزار و ۶۱۱ مورد، بازرسی از اماکن عمومی ۲۳۳ هزار و ۲۹۱ مورد، تعداد اخطار کتبی صادره ۸۹ هزار و ۷۹۰ مورد، معرفی به مراجع قضایی ۱۱ هزار ۵۴۴ مورد و پلمب مراکز متخلف ۲۷۳۹ مورد بوده است.

دیگر خبرها

  • پلمب ۴ واحد صنفی متخلف بهداشتی در نیشابور
  • پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف در بروجرد
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت