Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:43:15 GMT

فعالیت‌های ورزشی در اردبیل به حالت تعلیق درآمد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۱۲۴

فعالیت‌های ورزشی در اردبیل به حالت تعلیق درآمد

ایسنا/اردبیل سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: فعالیت کلیه باشگاه‌های ورزشی در استان اردبیل به حالت تعلیق درآمده ولی همچنان شرایط در این استان زرد است.

محمدرضا برادران در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع کروناویروس در سطح کشور با هماهنگی مسئولان بهداشتی کلیه اماکن ورزشی دولتی به ویژه استخرها تعطیل شده و سعی کردیم تا کلاس‌های آموزشی و برنامه‌ها و مسابقات ورزشی را تعطیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: هر چند شرایط بهداشتی در این استان زرد است و هنوز به مرحله قرمز نرسیده ولی با هماهنگی 220 باشگاه فعال در استان سعی مان بر است تا فعالیت آنها را تعطیل کنیم.

سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: البته ما به اجبار نمی‌توانیم باشگاه‌های خصوصی را تعطیل کرده و از بابت ضرر و زیانی که از این تعطیلی می‌بینند جبران خسارت کنیم ولی در صورت اعلام شرایط قرمز در استان با تاکید استاندار اردبیل سعی خواهیم کرد تا این باشگاه‌ها را نیز به اجبار تعطیل کنیم.

برادران افزود: برای کلیه باشگاه‌ها بروشورهای پیشگیری از این بیماری ارسال شده تا در اختیار ورزشکاران قرار گیرد و شرایط خوبی برای اقدامات پیشگیرانه به وجود آید.

وی تصریح کرد: مراکز ورزشی موظف شدند تا با مواد ضدعفونی کننده مراکز و تجهیزات ورزشی را استریلیزه کنند تا خطری متوجه ورزشکاران نشود.

سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: به صورت روزانه فعالیت‌های باشگاه‌ها رصد می‌شود تا خطری متوجه آنها نشود که البته خود ورزشکاران باید موارد بهداشتی شخصی را رعایت و از تجمع در مکان‌های سربسته خودداری کنند.

برادران در پایان گفت: با تعطیلی استخرها و سالن‌های بدنسازی و کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی ورزشی سعی‌مان بر ارتقای سلامت کودکان و نوجوانان است تا در معرض شیوع این بیماری و ابتلا به آن قرار نگیرند که امیدواریم در این زمینه نیز خانواده‌ها نیز کمک کار ما باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اماكن ورزشي تعطيلي کروناویروس استان اردبیل باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل

جهانگیر جوانمرد امروز در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه گفت: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی ، بازدارنده و متناسب انجام دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، افزود: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی