Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@12:58:58 GMT

کشف ۳۵ هزار ترقه خطرناک در رشت

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۱۵۱

کشف ۳۵ هزار ترقه خطرناک در رشت

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،سرهنگ علی صداقت، سرپرست پلیس امنیت عمومی گیلان امروز گفت: ۳۵ هزار ترقه غیرمجاز و خطرناک در بازرسی از یک خانه در شهر رشت کشف و ضبط شد.

او ارزش ترقه‌های کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:کشف مواد محترقه غیرمجاز در رودبار

سرپرست پلیس امنیت عمومی گیلان تصریح کرد: مردی ۳۱ ساله که سابقه فروش مواد محترقه غیرمجاز را داشت دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از روستا‌های تابعه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی با همکاری عوامل اداره برق در بازرسی از محل شناسایی شده تعداد ۵ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون اعلام کرده‌اند بیان داشت: در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله مربوطه به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر، نیاز به مصرف برق زیادی دارد و فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود، لذا از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور خصوصا پیشگیری از اختلال در شبکه برق‌رسانی، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شرور قمه کش دستگیر شد
  • ایران: جهان با ماجراجویی خطرناک اسرائیل مقابله کند
  • استقرار یگان حفاظت منابع آبزیان در نوار ساحلی گیلان
  • ورود ۲۱ هزار مسافر به خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • کاهش ۵۰ درصدی تصادفات نوروزی استان کرمانشاه
  • جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد