Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین در نشست فوق العاده کمیته استانی پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا از همه نهادها خواست برای تقویت اعتماد عمومی و کاهش نگرانی مردم اقدام کند.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور سه شنبه شب در نشست فوق العاده کمیته استانی پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا گفت: با اقدامات پیشگیرانه انجام شده در حال حاضر استان قزوین عاری از ویروس کروناست و حفظ این وضعیت نیازمند مشارکت و همراهی مردم و رعایت کامل نکات بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز نگرانی از بداخلاقی برخی سودجویان در احتکار اقلام بهداشتی بیان کرد: آنچه ذهن ما را درگیر کرده این است که در شرایطی که سلامت مردم به خطر افتاده برخی با احتکار و گران فروشی مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده و حتی برخی مواد غذایی که شایع کرده اند در بهبود سلامت مؤثر است می‌خواهند جیب خود را پر کرده و آرامش و امنیت و سلامت مردم را به خطر بیاندازند که جای تعجب و تاسف دارد.

استاندار در ادامه گفت: با تعطیلی مدارس نگاه ما این بود تا مردم در منزل بمانند و به بازار و مناطق پر تردد نروند تا احتمال آلوگی کاهش یابد و در این میان با هماهنگی انجام شده همه امکانات و تجهیزات دانشگاه‌ها، مراکز درمانی، بهداشتی، مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی در خدمت دانشگاه علوم پزشکی است.

این مسئول از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست با همکاری صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های فعال برای اطلاع رسانی به موقع و درست و تقویت اعتماد عمومی و کاهش نگرانی اقدام کند.

جمالی پور اضافه کرد: استرس و نگرانی مردم خود عامل تضعیف توان مردم خواهد شد بنابراین از رسانه‌های انتظار داریم با بیان واقعیت‌ها مردم را برای مقابله با این ویروس همراه کنند.

استاندار قزوین همچنین گفت: همه برنامه‌های عمومی در استان تا اطلاع بعدی لغو شده و برخی کارمندان نیز می‌توانند با دورکاری خدمت رسانی کنند.

 وی تصریح کرد: از اداره راه و شهرسازی انتظار داریم تردد اتوبوس‌های عمومی از قزوین به استان قم را ممنوع کنند و تاکید شود تا رانندگان از پیاده کردن مسافر در بین راه خودداری کنند و با پیاده کردن مسافران در پایانه‌ها زمینه تست بهداشتی افراد را مهیا کنند.

جمالی پور همچنین از مدیران دستگاه‌ها خواست به جز رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون سیاسی امنیتی استاندار در مورد وضعیت بیماری و ویروس کرونا اظهار نظر نکنند.

استاندار قزوین در پایان گفت: از روز شنبه شرایط عادی خواهد شد و مدارس و ادارات و دانشگاه‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کنند و امیدواریم به سمت تعطیلی نرویم ولی اگر شرایط تغییر کرد در ستاد تصمیم می گیریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد

ناصر نعمتی که دانشجوی دکتری فرهنگ و ارتباطات است، پیش از این مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری بوده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد، مدیر خبرگزاری فارس خراسان رضوی و قائم مقام و سر دبیر ارشد مجموعه رسانه‌ای خبرفوری از دیگر سمت های وی در عرصه رسانه و اطلاع رسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • محفل امام حسنی‌ها رویکردی جدید از احساسات مردم درمناسبت‎های مذهبی
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا