Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@19:57:44 GMT

کشف ۵۹۸ میلیون دینار تقلبی توسط پلیس فرودگاه

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۲۴۲

کشف ۵۹۸ میلیون دینار تقلبی توسط پلیس فرودگاه

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۵۹۸ میلیون دینار ارز تقلبی توسط پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به ارزش ۷۲ میلیارد ریال و دستگیری ۳ نفر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مهری در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: همکاران مستقر در گیت بازرسی پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حین بازرسی از مسافران پرواز خروجی آنکارا به یک برگ اسکناس ۲۵ هزار دیناری همراه یکی از مسافران (تقلبی بودن اسکناس) مشکوک می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

محور های کندوان و هراز بسته شد

وی افزود: به منظور بررسی دقیق‌تر موضوع با دعوت از کارشناسان و محرز شدن تقلبی بودن ارز همراه مسافر اقدام به بازرسی بار همراه فرد موردنظر و دیگر همراهان وی کردند که منجر به کشف ۴۸ میلیون دینار تقلبی عراقی از آن‌ها شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بازجویی‌های انجام شده از این افراد منجر به شناسایی و دستگیری فروشنده اصلی در شهر تهران شد، ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم اصلی که از مربیان کشتی است، ۵۵۰ میلیون دینار جعلی دیگر نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه ارزش دینارهای کشف شده ۷۲ میلیارد ریال است، گفت: در تجزیه و تحلیل اظهارات متهمان که هر سه نفر آن‌ها ادعای بی اطلاعی از تقلبی بودن دینارها داشتند، مشخص شد این مربی کشتی هنگام مراجعت از کشور اکوادور به دلیل پایین بودن نرخ دینار در مقایسه با قیمت داخلی اقدام به تهیه دینارها کرده و پس از مراجعت به تهران به متقاضیان ارز خارجی فروخته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر متهمان برای بررسی بیشتر پس از تشکیل پرونده به همراه دینارهای تقلبی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا اخبار حوادث فرودگاه تهران آنکارا ارز تقلبی دینار عراق میلیون دینار پلیس فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی با موضوع یارانه‌ی معیشتی و کالا برگ الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، پلیس فتای یزد اعلام کرد: پیامک‌های جعلی با عناوین مشابه میزان یارانه معیشتی، ثبت نام و دریافت کالابرگ الکترونیک را نادیده بگیرید و هرگز به لینک‌های آنها کلیک نکنید. در صورت دریافت پیامک حاوی لینک کالابرگ الکترونیکی و یا بسته معیشتی از طرف دوستان و افراد مورد اعتماد شما نشان دهنده هک شدن و آلوده بودن تلفن همراه آنها به بدافزار بوده و دلیلی بر اصالت و تایید پیامک و لینک نمی‌باشد.   کلیه پیامک‌های حاوی لینک‌های با عناوین بسته معیشتی که از طرف دوستان و افراد معتبر برای شما ارسال می‌شود جعلی بوده و در صورت باز کردن لینک تلفن همراه شما هک شده و با وارد کردن اطلاعات شخصی و بانکی حساب‌های بانکی شما توسط هکر و کلاهبردار خالی خواهد شد.   کلاهبرداران سایبری و هکر‌ها در یکماه اخیر بیش از ۵۰ میلیارد ریال از شهروندان یزدی کلاهبرداری کردند.   اکثر مالباختگان پیامک و لینک جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ الکترونیکی را از دوستان و افراد سرشناسی دریافت کرده اند که مورد اطمینان و دارای اعتبار اجتماعی بالایی بوده اند؛ لذا از باز کردن پیامک‌های دارای لینک و یا وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی در صفحاتی و سایت‌هایی که بر روی تلفن همراه شما باز می‌شود جدا خودداری نمایید.

دیگر خبرها

  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط
  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • کشف برنج تقلبی در بابل
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • ۳ هزار حساب بانکی، سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه مسدود شد
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی با موضوع یارانه‌ی معیشتی و کالا برگ الکترونیک