Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@11:30:44 GMT

سند آمایش توسعه قزوین بر مبنای کم آبی ابلاغ می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۲۷۹

سند آمایش توسعه قزوین بر مبنای کم آبی ابلاغ می‌شود

هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از صنایع غذایی کوروش در شهرک صنعتی حیدریه تاکستان، افزود: بر اساس این سند، احداث هرگونه واحدهای آب‌بر در استان ممنوع است.
وی با بیان اینکه احداث هرگونه واحد صنعتی در حوزه ذوب آهن و فولاد برای استان قزوین ممنوع است، اضافه کرد: ما امروز با چالش اساسی در حوزه منابع آبی روبه رو هستیم و باید از راه‌اندازی واحدهای صنعتی آب‌بر در استان ممانعت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمالی پور بر راهنمایی درست سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: اداره کل محیط زیست استان به عنوان یکی از متولیان حوزه سرمایه‌گذاری باید در راهنمایی درست سرمایه‌گذاران اقدام کند و موانع و چالش‌های منابع استان را به خوبی برای متقاضیان تشریح کند.
استاندار قزوین با بیان اینکه هرگونه برنامه‌ریزی توسعه‌ای در استان قزوین باید با چشم انداز ۵۰ ساله تدوین شود، گفت: به صرفه بودن اقتصادی، کم خطر بودن برای محیط زیست و حفظ منابع طبیعی در جذب سرمایه گذار و راه اندازی صنایع جدید بسیار مهم است و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان باید توجه جدی در این زمینه داشته باشند. 
مقام ارشد اجرایی استان در خصوص احداث کارخانجات مشتقات نفتی، خاطرنشان کرد: احداث چنین پالایشگاهی در استان تنها در صورتی که امکان صادرات بالای ۴۰ درصد تولیدات خود را داشته باشند، امکان پذیر خواهد بود.
هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در سه واحد صنعتی رهیار گستر نوین، صنایع غذایی کوروش و ریختگری ایران خودرو در شهرک صنعتی حیدریه واقع در شهرستان تاکستان حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
شهرستان تاکستان در ۴۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان قزوین دستگاه های اجرایی استان ذوب آهن سرمایه سرمایه گذاران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی شهر صنعتی البرز بازدید کرد و مشکلات و مسائل این واحد‌ها را مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار قزوین در ابتدا از شرکت دارو شیشه استان، تولید کننده انواع محصولات پوکه شیشه‌ای اعم از آمپول، ویال، کارپول و کارتریج بازدید به عمل آورد.

این مجموعه تولیدی با بهره گیری از ۵۰ خط تولید دارای ظرفیت تولید سالانه یک میلیارد پوکه شیشه دارو، توانسته همچنان مشتریان بازار داخلی و بین المللی خود را حفظ کند.

استاندار قزوین در ادامه سفر خود از مجموعه تولیدی کاشی و سرامیک الوند مستقر در شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

این مجموعه تولید کننده کاشی دیوار، سرامیک کف پرسلان لعابدار، پرسلان تکنیکال، پرسلان شوگر افکت، قطعات دکوری پرسلان لعابدار فول پولیش در ابعاد مختلف است که با تولید ۳۰ هزار فرصت شغلی، سالانه ۷۲ میلیون متر مربع کاشی تولید می‌کند.

استان قزوین با دارا بودن یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی، از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی بهره‌مند است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۸ ظرفیت جدید سرمایه گذاری در بخش آب استان
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • عملیات احداث و اصلاح شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد ابلاغ شد
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • دانش‌ بنیان شدن کشاورزی در گرو باور به نقش محوری روستاها است