Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:34:41 GMT

داور پشت دروازه بازی استقلال تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۳۳۰

داور پشت دروازه بازی استقلال تغییر کرد

دو داور پشت دروازه مربوط به دوبازی هفته بیست و یکم لیگ برتر تغییر کرد و بدین ترتیب بازی های استقلال و گل گهر و همچنین فولاد و شاهین، نام های دیگری را پشت دروازه خواهند داشت. 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش از این اعلام شده بود رضا کرمانشاهی به عنوان داور پشت دروازه دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال در میدان حضور خواهد داشت امروز اعلام شد سیدمهدی سیدعلی به جای وی پشت دروازه یکی از این دو تیم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما اتفاق جالب اینجاست که داور پشت یکی از دروازه های دیدار دو تیم فولاد خوزستان و شاهین بوشهر نیز تغییر کرد و رضا کرمانشاهی که پیش از این قرار بود در سیرجان حضور داشته باشد راهی اهواز می شود تا برای دیدار مورد نظر به جای کوپال ناظمی به میدان برود. 

 

در لیستی که پیش از این از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شده بود محمدرضا اکبریان به عنوان داور اصلی دیدار تیم های گل گهر سیرجان و استقلال تهران و یاسر همرنگ نیز به عنوان داور اصلی دیدار تیم های فولاد خوزستان و شاهین شهرداری بوشهر معرفی شده بودند که باید به قضاوت این دو بازی بپردازند.

کمیته داوران رضا کرمانشاهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران رضا کرمانشاهی پشت دروازه داور پشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!

به گزارش ورزش سه، با توجه به محرومیت سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی گلر جوان این تیم در بازی با تراکتور درون دروازه آبی‌پوشان قرار خواهد گرفت و پس از دوری طولانی مدت از میادین باشگاهی مجدد تجربه حضور در سطح اول فوتبال را خواهد داشت.

آخرین باری که خالدآبادی در یک بازی رسمی باشگاهی به میدان رفت مربوط به نیمه نهایی جام حذفی همراه با هوادار در 4 خرداد 1402 است که در ترکیب اصلی هوادار قرار گرفته بود.

او فصل گذشته 17 بازی برای هوادار انجام داد و 6 کلین شیت هم انجام داد و یکی از پدیده‌های فصل گذشته لیگ برتر بود، خالدآبادی فصل گذشته در دور برگشت مقابل تراکتور به میدان رفت و در ورزشگاه خانگی هوادار نتوانست دروازه این تیم را بسته نگه دارد اما عملکرد خوبی مقابل سرخپوشان تبریز داشت.

این گلر جوان در طول فصل بدون حاشیه خاصی روی نیمکت حضور داشت و منتظر فرصت باقی ماند و در یکی از حساس‌ترین مسابقات استقلال در طول فصل درون دروازه این تیم قرار خواهد گرفت که درخشش او در این مسابقه می‌تواند سرنوشت او را برای سال‌های آینده در باشگاه استقلال یا حتی در نقل و انتقالات هم عوض کند.

این مسابقه اولین حضور رسمی خالدآبادی با پیراهن استقلال خواهد بود و می‌تواند عملکردی مشابه دیگر گلر‌های استقلال مانند وحید طالبلو و سیدحسین حسینی داشته باشد که در تقابل با تیم‌های بزرگ فوتبال ایران پیراهن استقلال را بر تن کردند.

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده