Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه ذوب‌آهن علی‌رغم اینکه صرفه‌جویی خوبی در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل کرده بود، هزینه زیادی برای خرید خارجی‌های خود کرد. تاریخ انتشار: 12:32 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۴۴۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر ۲ بازیکن خارجی خود به نام‌های ماکالی کریسانتوس و ابیابووی باکر را فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان مقطع خبرنگار خبرگزاری میزان با جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تماس گرفت و از او در این خصوص سوال کرد.

محمدی هم در جواب گفت: همه می‌دانند که باکر و کریسانتوس چقدر بی‌کیفیت هستند. این بازیکنان با قیمت گزافی به ذوب‌آهن تحمیل شدند. مبلغ قرارداد کریسانتوس ۲۰۰ هزار دلار و باکر ۲۲۰ هزار دلار است که قرارداد باکر دو ساله است. (لینک مصاحبه)

پس از این مصاحبه باشگاه ذوب‌آهن طی خبری که روی سایت خود قرار داد، به صورت رسمی اعلام کرد که این باشگاه با فروش این ۲ بازیکن، ۴۱۵ هزار دلار (۶ میلیارد تومان) صرفه‌جویی کرده که در نوع خود کم‌نظیر بوده است. (لینک خبر)

باشگاه ذوب‌آهن پس از فروش این ۲ بازیکن، فعالیت خود در نقل‌وانتقالات را گسترده‌تر کرد و چند بازیکن جدید و مربیان خارجی را به لیست خود افزود. به همین بهانه قصد داریم نگاهی به مبالغ قرارداد‌های این بازیکنان و البته میودراگ رادولوویچ، سرمربی خارجی جدید ذوب‌آهن بیندازیم.

شنیده می‌شود مبلغ قرارداد سرمربی و بازیکنان خارجی ذوب‌آهن که همه آنها در نیم‌فصل به ذوب‌آهن اضافه شده‌اند به شرح زیر است:

میودراگ رادولوویچ ۳۵۰ هزار دلار
دستیار خارجی رادولوویچ ۱۰۰ هزار دلار
مهدی خلیل دروازه‌بان لبنانی ۷۶ هزار دلار
دارکو بییدوف مهاجم صربستانی ۴۰ هزار دلار
ایوان مارکوویچ هافبک صربستانی و جدید ذوب‌آهن ۸۵ هزار دلار

مجموع این ارقام، ما را به عدد ۶۵۱ هزار دلار می‌رساند. اگر چنین شایعاتی در مورد رقم قراردادها را بپذیریم، عددی که به آن می‌رسیم، از آن مبلغ صرفه‌جویی شده توسط باشگاه برای ۲ بازیکن نیجریه‌ای این تیم، هم بالاتر می‌رود!

با این حال، کسی نمی‌تواند خرده‌ به باشگاه‌هایی بگیرد که برای خرید مربی یا بازیکنان جدید خصوصا خارجی هزینه می‌کنند؛ چراکه هر باشگاه بودجه مشخصی دارد و می‌تواند بر اساس توان مالی خود، تیمش را تقویت کند.

در حال حاضر، مسئله اصلی اینجاست که چرا در اوایل نقل‌وانتقالات، ابتدا از سوی باشگاه گفته می‌شود چنین صرفه‌جویی بزرگی شده، اما پس از یکی، دو هفته هزینه‌ای نسبتا بالا برای تقویت تیم صورت می‌گیرد؟ فراموش نکنید باشگاه ذوب‌آهن این مبلغ را فقط برای خرید خارجی‌های خود خرج کرده است.

البته در این راستا خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تماس‌های مکرری با جواد محمدی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن داشت تا او این موارد را برای هواداران تیمش شفاف‌سازی کند، اما مدیرعامل ذوب‌آهن تمایلی به جواب دادن تلفن خود نداشت تا ابهامات در این خصوص بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: ماجرای جالب پیوستن مارکوویچ به ذوب‌آهن

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن ذوب آهن لیگ برتر فوتبال میودراگ رادولوویچ جواد محمدی خبرگزاری میزان باشگاه ذوب آهن نقل وانتقالات هزار دلار صرفه جویی ۲ بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!

به گزارش "ورزش سه"، رافائل سیلوا که چند روزی است به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلالی‌ها در تمرینات نیست، همچنان در تمرینات گروهی غیبت دارد.

این مدافع برزیلی امروز به کمپ مرحوم ناصر حجازی رفت اما به دلیل مصدومیتی که دارد، نتوانست در تمرینات گروهی حاضر باشد. سیلوا امروز زیر نظر کادر پزشکی به طور اختصاصی تمرین کرد.

او بعد از دقایقی تمرینات اختصاصی، به کلینیک رفت و به فیزیوتراپی پرداخت. سیلوا فعلا پای خود را باید زیر دستگاه قرار بدهد تا به بهبودی برسد اما زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست.

استقلال روز جمعه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر باید به مصاف شمس‌آذر برود؛ این در حالی است که با توجه به شرایط سیلوا او به این مسابقه نمی‌رسد و باید دید آیا شرایط بازگشت به ترکیب از بازی بعدی را خواهد داشت یا خیر.

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه بصره