Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ او با بیان اینکه بیشترین مبادلات تجاری ما با کشور عراق انجام می‌شود که هم اکنون هیچ مشکلی در رابطه باآن وجود نداشته و مرز مهران هم به صورت کامل بازگشایی شده است.
او در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با افزایش قیمت دلار در بازار گفت: رشدی که امروز در بازار شاهد آن هستیم ناشی از افزایش نقدینگی است که این روز‌ها سر از بازارسرمایه، خودرو و ارز و طلا درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او، حدود ۹۰ درصد نقدینگی ۲۴۰۰ هزار میلیارد تومانی دست ۱۰ درصد جامعه است که خیلی راحت می‌توانند بازار‌ها را برهم بریزند.
این عضو اتاق بازرگانی با بیان اینکه نمی‌توان قیمت دلار را به صورت نقطه‌ای تعیین کرد، ادامه داد: بهای ارز باید متناسب با شاخص‌های اقتصادی در دامنه مشخصی در نوسان باشد.
او با بیان اینکه دلار ۱۶ هزار تومانی به هیچ وجه قابل قبول نیست، ادامه داد: دامنه منطقی قیمت ارز ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان است و اقتصاد ایران به هیچ وجه توان پذیرش قیمت‌های فعلی در بازار را ندارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ارز یحیی آل اسحاق پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از بازار ارز/دلار ۶۴ هزار تومانی هم خریدار ندارد

بعد از پاسخ محکم ایران به اسرائیل، برخلاف پیش بینی ها بازار ارز نه تنها افزایشی نشد بلکه در مدار کاهش قرار گرفت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بعد از پاسخ گسترده ایران که بامداد امروز (26 فروردین ماه) در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه انجام شد واتفاقا موجب حیرت جهان هم شد در بازار داخلی شاهد واکنش مثبت بودیم.

بازار ارز که در روزهای گذشته با هیجانات شدید همراه بود و بعضا در کانالهای تلگرامی نرخهای نجومی برای دلار وسایر ارزها به ثبت می رسید امروز با افزایش فروشنده ها مواجه شده است که علت اصلی آنها پاسخ محکم ایران به اسرائیل می باشد.

این درحالی است که در کانالهای تلگرامی از شب گذشته حتی قیمت دلار به کانالهای بالای 70 هزار تومان هم رفته بود و بعضی از رسانه های بیگانه از جمله بی بی سی هم بر موج دلار 70 هزار تومانی می دمیدند اما پاسخ محکم ایران به اسرائیل واکنش مثبت بازار ارز را به همراه داشته تا جایی که دلالها هم در خیابان منوچهری اعتراف می کنند دلار 70 هزار تومانی از همان اول هم فقط جو بود.

هم اکنون در خیابان فردوسی دلالها دلار را از مردم با قیمت 64 هزار تومان به زور می خرند و در کانال 65 و 66 هزار تومان به اندک خریداران بازار می فروشند. این در حالی است که در برخی کانال‌های تلگرامی که به نظر می رسد، بیشتر قیمت سازی می کنند تا معامله ارز، قیمت دلار 2 تا 3 هزار تومان بالاتر از قیمت واقعی کف بازار اعلام می شود.

مشاهدات میدانی از خیابان منوچهری که پاتوق دلالان ارز می باشد نشان می دهد که همهمه بین غیردلالها بالا گرفته و اکثرا سعی دارند در همین قیمتها دلارهای خود را که پیش از این در قیمتهای بالاتر خریده بودند بفروشند.

دلالها می گویند بعد از پاسخ محکم ایران جو بازار به کلی برعکس شد و نگرانی ها تاحدودی از بین رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد
  • پیش‌بینی نرخ ارز در ۲۸ فروردین /دلار به فاز استراحت رفت؟
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ارزهای مهم با افت تنش سقوط کرد
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲ روز / کاهش قیمت سکه و دلار ادامه دارد ؟
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار | سکه ۲ میلیون تومان کاهش یافت
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز/سکه ۲ میلیون تومان ریخت
  • دلار در جست‌وجوی ایستگاه ثبات
  • گزارش تسنیم از بازار ارز/دلار ۶۴ هزار تومانی هم خریدار ندارد
  • وزن کشی دلار بازار