Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:52:39 GMT

امروز سامانه سیل‌آسا از لرستان خارج می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۳۵۹

امروز سامانه سیل‌آسا از لرستان خارج می‌شود

ایسنا/لرستان مدیر کل هواشناسی لرستان از خروج تدریجی سامانه بارشی قوی خبر داد.

بهروز مرادپور اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، در ساعات بعدازظهر امروز به تدریج سامانه بارشی از جو استان خارج می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به تراکم ابرها و رطوبت سطح زمین انتظار داریم ناپایداری‌های جوی(بارش باران و برف) تا ساعاتی از شب در مناطق جنوب شرقی و تا حدودی شرق استان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرادپور افزود: در سایر نقاط تا ساعات بعدازظهر بارش پراکنده باران و در ارتفاعات مرکز و مناطق سردسیر شمالی رگبار برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: از فردا تا روز شنبه آسمان استان آرام و پایدار است اما در ساعات بعدازظهر پوشش ابر و وزش باد پدیده‌های غالب جو منطقه هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در ساعاتی از روز یکشنبه علاوه بر پوشش ابر، در مناطقی از شمال و جنوب شرق استان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

مرادپور گفت: دماهای کمینه  تا ۲۴ ساعت آینده بین ۳ تا ۶ درجه  کاهش می‌یابند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری

مبینی کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، برای امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، در بعضی ساعات رگبار باران انتظار می رود.

وی افزود: بارش ها از بعداز ظهر بتدریج  ضعیف شده اما همچنان به صورت نقطه ای تا نیمه شب( به خصوص در نیمه شرقی استان) ادامه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص سامانه بارشی

 مبینی اضافه کرد: برای پنج شنبه، رشد ابر و بارش هایی رگباری و ضعیف در بخش هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش بینی می شود. 
روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، از روزجمعه تا سه شنبه هفته ی آتی افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش بینی می شود

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان