Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قویدل گفت: یکی از کارمندان سابق امور مالی شهرداری مامونیه به جرم اختلاس و تضییع اموال عمومی به ۷ سال حبس، انفصال دائم، جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. تاریخ انتشار: 12:36 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۵۴۱

محمدرضا قویدل رئیس دادگستری شهرستان زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، ضمن بیان اینکه حکم محکومیت یکی از کارمندان سابق امور مالی شهرداری مامونیه به اتهام اختلاس و تضییع حقوق و اموال شهرداری صادر شد، اظهار کرد: این فرد به اتهام اختلاس توام با جعل سند به ۷ سال حبس، انفصال دائم و جزای نقدی معادل ۲ برابر مبلغ اختلاس به میزان ۵۶۰ میلیون ریال محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وجوه اختلاس شده توسط این فرد به حساب شهرداری بازگردانده شده است.

رئیس دادگستری شهرستان زرندیه خاطرنشان کرد: از دیگر جرائم این فرد اهمال در اجرای وظایف قانونی و تضییع اموال عمومی به میزان ۵ هزار و ۳۴۳ میلیون و ۱۵۴ هزار ریال بوده که به ۷۴ ضربه شلاق محکوم و این مبلغ نیز جبران نشده است.

قویدل ادامه داد: در اجرای ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی پس از قطعیت حکم، مجازات اشد اجرا می‌شود که برای این فرد جرم مربوط به اختلاس از جمله ۷ سال حبس، جزای نقدی و انفصال دائم است.

وی بیان کرد: این فرد متخلف حقوق دولتی کارکنان شهرداری را به حساب صندوقی واریز کرده و برای فرار کردن از بار بدهی و دیون بانکی، کارمندان حقوقشان را از این صندوق دریافت می‌کردند.

رئیس دادگستری شهرستان زرندیه افزود: این فرد همچنین به پیمانکاران شهرداری اضافه پرداخت داشته و از این طریق اموال عمومی تضییع شده است.

بیشتر بخوانید: بازداشت تعدادی از کارکنان متخلف واحد‌های زیر مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

قویدل تصریح کرد: از سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه زرندیه تشکر و قدردانی ویژه داریم چراکه درکشف جرائم مربوط به اموال عمومی به دادگستری کمک کرده و برای سربلندی کشور تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جرم اختلاس اموال عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با صدور حکمی «زینب عزیزپور» را به عنوان سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی استان منصوب کرد.

گفتنی است، زینب عزیزپور دانش آموخته رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در مقطع کارشناسی ارشد بوده و هم اکنون ریاست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شفت را نیز عهده دار است.

کد خبر 6079751

دیگر خبرها

  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد