Web Analytics Made Easy - Statcounter

باز هم کش و قوس های مدیریتی باشگاه استقلال.

طرفداری- لحظاتی پیش از پست اینستاگرامی موسوی درباره عدم انتخاب فتح الله زاده به عنوان مدیر عامل استقلال سخن گفتیم. در ادامه آن، شاهد انتقادات فتح الله زاده از وضعیت هیئت مدیره باشگاه بودیم. به این موارد شایعه استعفای مجیدی از هدایت استقلال را اضافه کنید. هرج و مرج به غایت خود می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری، اما حالا عبدالرضا موسوی، دومین پست اینستاگرامی امروز خود درباره وضعیت استقلال را منتشر کرده است. موسوی در پست خود نوشت: 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد

رییس بنیاد سعدی در حکمی سیدعلی موسوی‌زاده را به عنوان معاون جدید امور بین‌الملل این بنیاد منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، با پایان یافتن ماموریت شهروز فلاحت‌پیشه، معاون پیشین امور بین‌الملل بنیاد سعدی و بازگشت به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، غلامعلی حداد عادل در حکمی سیدعلی موسوی‌زاده را به عنوان معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب کرد.

 در متن حکم رییس بنیاد سعدی خطاب به علی موسوی‌زاده، آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزنده‌ای که در مدیریت‌های فرهنگی و بین‌المللی دارید به سمت «معاون امور بین‌المل بنیاد سعدی» منصوب می‌شوید، امید است با استعانت از خداوند متعال و به‌کارگیری توان و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقاء بنیاد سعدی موفق و موید باشید.

توفیق روزافزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنم.»

سیدعلی موسوی‌زاده که از سال گذشته به عنوان مشاور ریاست بنیاد سعدی و مدیر انتشارات بین‌المللی آزفا در این بنیاد حضور دارد، تجربیات و سوابقی همچون مدیرکل ارزیابی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قائم مقام انتشارات بین‌المللی الهدی، وابسته فرهنگی در کشورهای قطر، سوریه و روسیه و رایزن فرهنگی ایران در کشور عمان را در کارنامه خود دارد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • مدیرعامل پیشین استقلال: موشک های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود
  • قوانین طالبان در انتظار امضای ریاست این گروه